کد خبر : 1938434 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 13:33 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

سعیدی‌فر، مدعی جدید شماره یک زیر 23 ساله‌ها

رقابت دروازه تیم امید مثل بیرو و سیدحسین شد!

با درخشش سینا سعیدی‌فر درون دروازه استقلال حالا او مدعی پیراهن شماره یک تیم فوتبال امید خواهد بود.

رقابت دروازه تیم امید مثل بیرو و سیدحسین شد!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه حضور سینا سعیدی‌فر درون چارچوب استقلال در هفته پایانی لیگ برتر برای خیلی‌ها غافلگیر کننده بود اما ریکاردو ساپینتو مزد اعتماد خود به گلر جوان تیمش را گرفت.

سعیدی‌فر در فصل جاری مقابل نفت مسجدسلیمان در پی مصدومیت سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی یک نیمه به میدان رفت و برای تیمش بازی کرد اما حضور ثابت او در ترکیب استقلال برایش بسیار خوب بود.

این دروازه بان 22 ساله مقابل تراکتور چند سیو فوق‌العاده داشت و نشان داد آینده درخشانی را می‌توان برایش متصور بود. او حتی در صحنه گلی که دریافت کرد، اگر توپ به روزبه چشمی برخورد نمی‌کرد و تغییر مسیر نمی‌داد هم احتمالا دروازه را نجات می‌داد و کلین‌شیت می‌کرد.

1877248

سعیدی‌فر با توجه به سن و سالی که دارد، حالا یکی از گزینه‌های اصلی پوشیدن شماره یک تیم فوتبال امید ایران در مسیر رسیدن به المپیک هم هست. در لیگ برتر امسال گلرهای زیر 23 ساله دیگری نیز بازی کردند و نمایش نسبتا خوبی داشتند. گلرهایی مثل محمدرضا خالد آبادی در هوادار، محمد جواد کیا در آلومینیوم اراک، پیام پارسا در نفت آبادان یا سینا بختیاری در نفت مسجدسلیمان.

بی‌شک با وجود شرایط خوب سعیدی‌فر و سایر گلرهای مدعی پوشیدن پیراهن تیم امید، رقابت درون دروازه این تیم داغ می‌شود و سرمربی جدید تیم امید هم از این نمایش ویژه لذت می‌برد.

با این حال به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم امید میان سعیدی‌فر و خالدآبادی باشد؛‌ رقابتی که شاید بی‌شباهت به دوئل علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی وجود داشت.

دیدگاه‌ها