کد خبر : 1938437 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45 | 133.2K بازدید | 16 دیدگاه

تیری آنری:

می‌دانم چرا دی‌بروینه به گواردیولا گفت خفه شو

تیری آنری فاش کرد که با کوین‌ دی‌بروینه در مورد تنش لفظی‌اش با پپ گواردیولا در جریان بازی چهارشنبه شب برابر رئال حرف زده است.

می‌دانم چرا دی‌بروینه به گواردیولا گفت خفه شو

به گزارش "ورزش سه"، سیتی چهارشنبه شب در اتحاد توانست رئال مادرید را با چهار گل شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان راه یابد. در جریان این بازی یک تنش لفظی عجیب بین پپ گواردیولا و دی‌بروینه رخ داد. پپ بلند فریاد می‌زد که پاس بده، پاس بده که همین قضیه عصبانیت شدید دی‌بروینه را باعث شد و او به مربی خود پاسخ داد: «خفه شو، خفه شو دیگه.»

1876738

ویدیوی این تنش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت. آنری که در تیم ملی بلژیک کمک مربی بود و شناخت خوبی از دی‌بروینه دارد، در مورد این صحنه به سی بی اس اسپورتس گفت: «کوین روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد. می‌دانم چرا او به پپ آن جواب را داد ولی نمی‌توانم آن را فاش کنم. فقط می‌گویم که این بهترین روزهای کوین نیست.»

1790138

آنری ادامه داد: «با او حرف زدم و به من گفت چرا آن تنش به وجود آمد. با توجه به حرف‌های کوین، من حالا به شیوه بازی او برابر رئال و مبارزه مثال زدنی‌اش بیشتر احترام می‌گذارم. بار دیگر می‌گویم که از نظر من، کوین مهم‌ترین بازیکن سیتی است و با توجه به مشکلاتی که داشت، باز هم از بهترین‌های میدان بود.»

دیدگاه‌ها