کد خبر : 1938438 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 13:37 | 41K بازدید | 8 دیدگاه

برای مس ناراحت شدم که سقوط کرد

ممی زاده: آقای ویسی هرجا هستی یا رفتی عاشقتیم!

گلزن صنعت نفت در مهم‌ترین بازی فصل بزریلی‌های آبادان از لحظات احساسی بعد از بقا در لیگ می‌گوید.

ممی زاده: آقای ویسی هرجا هستی یا رفتی عاشقتیم!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نفت آبادان توانست تحت هدایت عبدالله ویسی با پیروزی مقابل گل گهر معجزه خود را تکمیل کند تا فصل آینده همچنان در لیگ برتر بماند. تک‌گل برتری صنعت نفت آبادان مقابل گل گهر را مهدی ممی زاده وینگر خوش‌نقش این تیم به ثمر رساند تا نامش را در تاریخ این باشگاه برای همیشه به ثبت برساند.

ممی زاده درباره این دیدار گفت: بازی در کل بسیار خوب بود، خصوصاً در نیمه دوم، چراکه در نیمه اول هیجان لازم وجود نداشت اما در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی را ارائه دادیم. ضمن اینکه ما از ابتدا به دنبال برتری مقابل گل گهر بودیم و به‌تساوی به‌هیچ‌وجه فکر نمی‌کردیم.

ممی زاده در ادامه در خصوص دیدار هم‌زمان مس کرمان و سپاهان گفت: ما صرفاً به دنبال کسب نتیجه مقابل رقیب مستقیم بودیم و از نتیجه دیدار مس کرمان خبری نداشتیم که خدا را شکر موفق شدیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

1877258

ممی زاده در ارتباط با گل تاریخی که به ثمر رساند افزود: از خدا شاکرم که توانستم این گل را بزنم و دل مردم آبادان را شاد کنم. یک شوت زدم که با اختلاف خیلی کم بیرون رفت ولی خدا را شکر دومین شوت به گل تبدیل شد. بیشتر از این‌ها هم می‌توانستم گلزنی کنم ولی همین حد هم خدا را شکر و مطمئنم سال بعد هم بیشتر از پنج گل می‌زنم.

مهاجم نفت در مورد لحظات احساسی انتهای بازی گفت: خیلی حس خوبی بود. همه از فرط خوشحالی گریه می‌کردند، ازجمله آقای ویسی، تماشاگران و همه بازیکنان صنعت نفت آبادان. از طرفی برای مسی‌ها هم ناراحت شدیم ولی فوتبال است و می‌چرخد.

1877259

معجزه عبدالله ویسی سوژه سؤال بعدی بود که ممی‌زاده گفت: ایشان ثابت‌شده ست و نیاز به تعریف ما ندارد. اگر اول فصل آمده بود برای سهمیه می‌جنگیدیم. ویسی خودش را به فوتبال ایران ثابت کرد و امیدوارم هرجا می‌رود موفق باشد. ما عاشق او هستیم.

بازیکن آذری‌زبان نفت در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: از زمانی که مهندس زارعی وارد باشگاه شد خیلی اوضاع خوب شد. پاداش‌هایی که برای هر بازی در نظر می‌گرفت و تسویه‌هایی مالی که انجام شد. او همزمان با ویسی آمد و روحیه‌ای که به بچه‌ها داد در بقا تیم نفت بسیار تأثیرگذار بود.

1877261

دیدگاه‌ها