کد خبر : 1938447 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 14:05 | 25.5K بازدید | 69 دیدگاه

او پولکی نیست

برناردو برای پی‌اس‌جی بهتر از مسی است

ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی و کارشناس رادیو مونته کارلو، تردید ندارد که برناردو سیلوا بهترین جانشین برای مسی خواهد بود.

برناردو برای پی‌اس‌جی بهتر از مسی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی آخرین روزهای حضورش در پی اس جی را پشت سر می‌گذارد و در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. مسی محبوبیتی بین هواداران پی اس جی ندارد و در هفته‌های اخیر با سوت‌های اعتراضی در پارک دو پرنس روبه‌رو شده است. تقریبا تردیدی نیست که او فصل بعد دیگر برای پاریسی‌ها بازی نخواهد کرد. گفته می‌شود برناردو سیلوا گزینه شماره یک پاریس برای جانشینی مسی است و خود ستاره پرتغالی نیز دیروز تلویحا این شایعه را تایید کرد.

1876791

روتن در این رابطه گفت: «برناردو سیلوا اگر فقط به دلایل اقتصادی و محیط زندگی خوب پاریس، به پی اس جی محلق شود، یک افتضاح مطلق دیگر برای باشگاه خواهد شد ولی من مطمئن هستم که پاری سن ژرمن او را به‌خاطر ارزش‌های فنی‌اش جذب خواهد کرد و اینکه یک ستاره بزرگ است. او برای پی اس جی بهتر از مسی خواهد شد.»

1875101

روتن ادامه داد: «برناردو سیلوا برای هم‌تیمی‌هایش بازی می‌کند. او می‌داند چگونه بازی را تمام کند و بسیار باهوش است. برناردو واقعاً بازیکنی است که آنچه گواردیولا می‌خواهد را در زمین به نمایش می‌گذارد و افکارش را به بهترین شکل منعکس می‌کند. او همه چیز در خودش دارد و یک بازیکن با کلاس بالاست. رئیس پی اس جی یا امیر قطر قرار نیست به فکر تیم‌سازی باشند. آنها تصمیم می‌گیرند با ستاره‌ها قرارداد امضا کنند. آنها برناردو سیلوا را می‌خواهند و به خصوص با بازی اخیر او برابر رئال، برای جذب او مسئله مالی و پول مطرح نیست. آنها برناردو سیلوا را به هر قیمتی می‌خواهند.»

دیدگاه‌ها