کد خبر : 1938455 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 75.7K بازدید | 12 دیدگاه

تغییر دقیقه ده تاکتیکی و تاثیرگذار

طلایی‌ترین تعویض کل لیگ برتر! (عکس)

سعید سحرخیزان به جای بابک مرادی در دقیقه ده وارد زمین شد و نخستین هت تریک تاریخ هوادار در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.

طلایی‌ترین تعویض کل لیگ برتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی‌ام لیگ برتر، هوادار در اصفهان میهمان ذوب آهن بود و این مسابقه با توجه به تنش‌هایی که میان مهدی تارتار و ساکت الهامی به وجود آمده بود حساسیت‌های ویژه‌ای داشت و هیچ یک از این مربی‌ها نمی‌خواستند با باخت با لیگ بیست و دوم وداع کنند.

در اصفهان ساکت الهامی دست به تعویض تعجب‌برانگیزی زد و در همان دقایق اولیه تصمیم به تغییر گرفت و با تعویض بابک مرادی، سعید سحرخیزان را به زمین فرستاد تا این بازیکن در غیاب جواد محمدی در نوک خط حمله هوادار قرار بگیرد.

سحرخیزان ۱۹ سال سن دارد و امسال کاپیتان تیم ملی جوانان بود و در آخرین هفته لیگ برتر برای هوادار درخشید. ذوبی‌‌ها هر چه تلاش می‌کردند و به گل می‌رسیدند توسط سعید سحرخیزان پاسخ داده می‌شد و در نهایت بازی در دقیقه ۹۰ به تساوی سه بر سه رسید.

این اولین بار در لیگ برتر بود که هوادار سه گل می‌زد و اولین هت‌تریک این تیم تهرانی در لیگ به نام سحرخیزان جوان ثبت شد. او پس از گل‌هایش با گذاشتن انگشت اشاره‌اش روی لب‌هایش هیس نشان می‌داد تا به این شکل از سرمربی تیمش که به او اعتماد کرده بود، حمایت کند.

سعید سحرخیزان در آستانه بازی حساس با پرسپولیس چنین درخششی داشته و می‌تواند در حساس‌ترین بازی فصل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی نقش آفرین باشد.

1877288
1877289
1877290

دیدگاه‌ها