کد خبر : 1938456 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 14:42 | 15.2K بازدید | 8 دیدگاه

با فولاد قرارداد دارم، اما…

حزباوی: جانم را برای تیم ملی ایران می‌دهم

ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.

حزباوی: جانم را برای تیم ملی ایران می‌دهم

به گزارش “ورزش سه” محمدامین حزباوی مدافع و ستاره جوان فولاد خوزستان، درباره پایان فصل خوبی که با این تیم داشت، گفت: خدا را شکر می‌کنم که فصل را به خوبی تمام کردیم و از همه تشکر می‌کنم. از آقای جواد نکونام که از اول فصل اینجا بودند و در ادامه آقای منصوریان که خیلی به من کمک کردند. فصل خوبی داشتیم و امیدوارم فصل آینده هم شرایط ایده‌آلی داشته باشیم.

مدافع فولاد در خصوص پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: من با نظر سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شدم. همیشه برای تیم ملی جان می‌دهم و خواهم داد. من بازیکن ایران هستم و جانم را برای ایران می‌دهم. از ۹ سالگی در فولاد هستم و باز هم ادامه خواهم داد.

حزباوی درباره پیشنهاداتش برای بازی خارج از ایران گفت: من ۲ فصل دیگر با تیم فولاد قرارداد دارم و باشگاه باید برای من تصمیم بگیرد. پیشنهاداتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا دارم و باشگاه باید تصمیم بگیرد و‌ امیدوارم آن تصمیم خوب باشد که هم من و هم باشگاه سود کند.

او درباره گلزنی مقابل آلومینیوم اراک گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم و یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داشتند. گلی که زدم حاصل تلاش کل بچه‌ها بود و همیشه ذهنیت گلزنی دارم.

دیدگاه‌ها