کد خبر : 1938457 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 14:46 | 19.8K بازدید | 12 دیدگاه

باید بورنموث را ببریم

تن‌هاخ: کسب سهمیه مهم است نه رسیدن به سطح سیتی

اریک تن‌هاخ به سیتی و موفقیت‌های بزرگ این تیم توجهی ندارد و برای او فعلا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد.

تن‌هاخ: کسب سهمیه مهم است نه رسیدن به سطح سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا ساعت 17.30 به وقت تهران در زمین بورنموث بازی حساسی پیش رو دارد و در صورت پیروزی می‌تواند تا حد زیادی سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کند. یونایتد با یک بازی کمتر نسبت به نیوکسل، سه امتیاز از این تیم کمتر دارد و در رده چهارم است. لیورپول سخت منتظر لغزش شیاطین سرخ است.

1871370

اریک تن‌هاخ در نشست خبری این بازی و در مورد اینکه آیا یونایتد می‌تواند به سطح کنونی منچسترسیتی برسد، گفت: «در پروژه ما اول از همه مهم است که به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و امروز به اینکه هم‌سطح استانداردهای سیتی شویم، فکر نمی‌کنم. من به بازی بعدی برابر بورنموث توجه دارم و ما باید این بازی را ببریم تا به لیگ قهرمانان صعود کنیم. فقط و فقط باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم و رسیدن به سطح منچسترسیتی فعلا در برنامه‌های من نیست.»

تن هاخ در مورد بورنموث گفت: «مشخصا بورنموث امسال واقعاً درخشان کار کرده و آنها سه بازی قبل از پایان فصل، قطعاً در فصل آینده خواهند بود. این دستاوردی فوق‌العاده است. شما می توانید الگو و برنامه ریزی درستی را در این تیم ببینید.»

1867980

تن هاخ در مورد خداحافظی فیل جونز از یونایتد گفت: «بله، من او را 20 دقیقه در تمرین دیدم و این اولین تمرین سال او بود! جونز یک حرفه‌ای به تمام معناست و در یونایتد قهرمانی‌های مختلفی را تجربه کرد و با حضور در دو جام جهانی، دوران حرفه‌ای بزرگی داشته است.»

تن هاخ در در مورد قطعی کردن قرارداد سابیتزر: « ما خواهیم دید اما تمرکز اصلی ما روی این مسئله نیست. تمرکز اصلی روی بورنموث است.»

وضعیت تیم: «تقریبا همه چیز مثبت است. واران قطعا در دسترس خواهد بود، اسکات مک‌تامینی به تمرینات ملحق شده و به زودی بازی خواهد کرد. راشفورد در تمام هفته خوب تمرین کرده بود اما امروز اطلاع داد که بیمار است. باید ببینیم که او در طول روز چگونه بهبود می‌یابد و تا فردا برای او صبر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها