کد خبر : 1938463 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 15:14 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

جانشین زاپاتا خطرناک‌تر بود (عکس)

مهاجم جنوبی آلومینیوم در تقابل با فولاد ستاره تیمش بود.

جانشین زاپاتا خطرناک‌تر بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی مثل دیدار مقابل گل‌گهر که هانسل زاپاتا، مهاجم کلمبیایی آلومینیوم را در ترکیب قرار نداده و در نهایت هم تیمش به برتری رسیده بود، در مسابقه دیروز هم چنین کاری انجام داد و تصمیم گرفت رضا جبیره را در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار دهد و دوباره از بازیکن خارجی خود به‌عنوان یار جانشین استفاده کند.

رضا جبیره که پیش از این بیشتر به‌عنوان یار جانشین برای آلومینیوم بازی کرده بود، در دیدار برابر فولاد یکی از سورپرایزهای سید مهدی رحمتی در ترکیب اولیه بود که توانست جواب اعتماد سرمربی‌اش را در آخرین مسابقه فصل بدهد و نمایش او کاری کند تا تیمش بازی باخته را با تساوی خارج از خانه تغییر بدهد.

این مهاجم جنوبی که در جریان مسابقه بارها پیگیر نتیجه بازی صنعت نفت و بقای تیم شهرش در لیگ برتر بود، در تقابل با فولاد خوش درخشید و با گرفتن یک پنالتی و زدن گل دوم، کاری کرد تا دیگر نماینده فوتبال خوزستان نتواند صاحب سه امتیاز شود و تساوی را برای ایرالکو به همراه آورد.

رضا جبیره که در هفته بیست و دوم لیگ برتر نیز در دیدار خارج از خانه برابر ملوان انزلی گل تساوی آلومینیوم را در لحظات پایانی به ثمر رسانده بود، دیروز هم در تقابل با فولاد پس از دوندگی و تلاش زیاد در خط حمله، توانست روی هر دو گل اراکی‌ها موثر باشد و نمایش او منجر به کامبک تیمش در اهواز شود.

1877300

دیدگاه‌ها