کد خبر : 1938465 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 15:24 | 27.6K بازدید | 16 دیدگاه

نایب قهرمانی رضاییان را ول نمی‌کند؛

جام قهرمانی از رامین فرار می‌کند!

رامین رضاییان برای دومین فصل متوالی با تیمش در رتبه دوم ایستاد و نتوانست جشن قهرمانی بگیرد.

جام قهرمانی از رامین فرار می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در زمستان لیگ بیست و یکم پس از سال‌ها به لیگ ایران برگشت و پیراهن تیم پرسپولیس را به تن کرد. رامین که در بین هواداران سرخ‌ها نیز از محبوبیت خوبی برخوردار بود در نیم فصل حضور دوباره‌اش در پرسپولیس تلاش زیادی برای قهرمانی تیمش داشت اما در نهایت با وجود پاس گل‌های مهم برای تیمش مقابل استقلال و سپاهان نتوانست با پرسپولیس رخت قهرمانی بپوشد و با این تیم در رتبه دوم ایستاد.

او در ابتدای لیگ بیست و دوم و با پایان قراردادش با پرسپولیس، راهی اصفهان شد تا با بستن قرارداد با سپاهان یکی از مهم‌ترین انتقال‌های فصل را رقم بزند. رامین در سپاهان فصل درخشانی زیر نظر ژوزه مورایس داشت و در فصلی که به تیم ملی نیز بازگشته بود و با گلزنی در جام جهانی روی ابرها سیر می‌کرد، خیلی دوست داشت جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

رضاییان که هفت گل زد و هفت پاس گل داد در نهایت همانند فصل پیش با تیم خود نایب قهرمان شد. رامین پس از بازی آخر، قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفت و معتقد بود، سپاهان اگر امتیازات بازی ملوان را از دست نمی‌داد سرنوشت قهرمانی در دست خودش بود.

این اولین بار نیست که جام قهرمانی از دستان رامین دور می‌ماند. او در لیگ پانزدهم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و حتی در هفته آخر مقابل راه آهن هم گل زد اما پرسپولیس با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در اوج ناباوری نایب قهرمان شد. رضاییان فصل بعد که پرسپولیس به قهرمانی رسید با نظر برانکو زودتر از همه از تیم کنار گذاشته شد تا باز هم نتواند در جشن قهرمانی لیگ سهیم باشد.

دیدگاه‌ها