کد خبر : 1938476 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 15:51 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

غبیشاوی: این اتفاق، مبارک تمام خوزستان و آبادانی‌ها

هافبک فولاد خوشحال از ماندن صنعت نفت در لیگ!

هافبک تیم فولاد حالا خوشحال از ماندن صنعت نفت آبادان در لیگ برتر است.

هافبک فولاد خوشحال از ماندن صنعت نفت در لیگ!

به گزارش “ورزش سه” محمدرضا غبیشاوی، هافبک تیم فولاد خوزستان که اولین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، فوتبال خود را از باشگاه صنعت نفت آبادان شروع کرد و سال گذشته عملکرد بسیار خوبی زیر نظر علیرضا منصوریان در نفت داشت. همین هم باعث شد تا در ابتدای لیگ بیست و دوم با نظر جواد نکونام، پیراهن سرخ فولاد را بر تن کند.

در همین راستا او درباره بازی در فولاد خوزستان گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. شاید اگر بدشانسی نبود، می‌توانستیم رتبه‌های بهتری به دست بیاوریم. اما در مجموع رفته رفته شرایط ما بهتر شد و بعد از مدتی استراحت برای فصل آینده آماده می‌شویم تا حضور قدرتمند در فصل آینده داشته باشیم.

او که سابقه پوشیدن پیراهن صنعت نفت در لیگ برتر را دارد، در خصوص ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: جا دارد که از همین جا به دوستان خوبم در تیم صنعت نفت، بازیکنان، مربیان، هواداران و کل مردم آبادان تبریک بگویم. واقعا جای صنعت نفت آبادان در لیگ برتر است و خدا را شکر که توانستند ماندگار شوند و سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر ماندگار شد. صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است.

غبیشاوی درباره برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: من با فولاد خوزستان قرارداد دارم و امیدوارم فصل آینده یک لیگ‌ خوب‌ را پشت سر بگذاریم و بتوانیم رتبه‌ای در خور نام فولاد و‌ طرفداران خوب تیم به دست آوریم.

دیدگاه‌ها