کد خبر : 1938481 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 16:02 | 19.4K بازدید | 7 دیدگاه

او فوق‌العاده است ولی؛

پاسخ گالتیه به یک شایعه جذاب: برناردو در PSG

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری بازی با اوسر به سوالی راجع به احتمال پیوستن برناردو سیلوا به تیم پاریسی پاسخ داد.

پاسخ گالتیه به یک شایعه جذاب: برناردو در PSG

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی یکشنبه شب ساعت 22:15 به وقت تهران از هفته 36 لیگ یک فرانسه میهمان اوسر است و در صورت پیروزی تقریبا قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد. به فاصله سه بازی تا پایان فصل، پی اس جی 6 امتیاز بیشتر از لانس دارد.

1875115

گریستوف گالتیه در نشست خبری این بازی گفت: «ما آخرین بازی هفته را برگزار می‌کنیم و در واقع از نتیجه بازی لانس باخبر خواهیم بود. بچه‌ها در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌اند. ما روند خوبی را طی می‌کنیم و یکشنبه با حریفی متفاوت نسبت به آژاکسیو و تروا روبه‌رو خواهیم شد. اوسر تیمی است که برای ماندن در لیگ می‌جنگد و انگیزه بالایی برابر ما دارد. ما برای حفظ فاصله و حتی شاید برای کسب عنوان قهرمانی وارد این مسابقه می‌شویم.»

تمدید قرارداد مارکینیوش: «او یکی از بهترین مدافعان مرکزی جهان است و ده سال است که برای پی اس جی بازی می‌کند. این خبر واقعا خوب و یک سیگنال قوی برای همه است. تمدید مارکینیوش یعنی پاریس می‌خواهد همچنان قوی و رقابتی باقی بماند. او در زمین و بیرون زمین یک رهبر است.»

غیبت در میان نامزدهای بهترین مربی سال: «هیچ توضیحی ندارم و باید بگویم مانند هر فصل رای داده شده است. من خودم هم رای دادم. پنج مربی نامزد شده‌اند و قطعا شایسته هستند. باید به این انتخاب احترام گذاشت.»

عدم درخشش مورد انتظار مثلث امباپه-مسی-نیمار: «در مورد مسی، امباپه و نیمار، به محض اینکه من مربی پی اس جی شدم، هدف این بود که بتوانم آنها را با هم مرتبط کنم. متأسفانه به دلیل جام جهانی، مصدومیت‌ها و خستگی، ما نتوانستیم از این مزیت در تمام طول فصل استفاده کنیم. هر بار که آنها در زمین حضور داشتند، ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم. فصل جاری به خاطر جام جهانی منحصر به فرد بود و این روی ما تاثیر منفی گذاشت.»

1876790

گالتیه حاضر به صحبت در مورد پنجره نقل و انتقالات نشد: «روی سه بازی آخر، به خصوص بازی بعدی تمرکز دارم. در مورد تقویت تیم کارهای زیادی توسط لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی فعلی پی اس جی) و رئیس باشگاه انجام خواهد شد. من فعلا روی سه بازی بعدی تمرکز کرده‌ام نه انتقالات.»

شایعات جذب برناردو سیلوا: «او بازیکن منچستر سیتی است. برناردو را لوئیس کامپوس بود که برای موناکو جذب کرد. او مشخصا بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی تکرار می‌کنم که برای سیتی بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها