کد خبر : 1938496 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 16:50 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش فصل با گل در بازی شماره ۳۰ (عکس)

بازیکن ملی‌پوش ذوب‌آهن یکی از گل‌های این تیم مقابل هوادار را به ثمر رساند.

پایان خوش فصل با گل در بازی شماره ۳۰ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت شاگردان مهدی تارتار و ساکت الهامی در آخرین بازی فصل لیگ برتر اهمیتی در جدول نداشت، اما با رد و بدل شدن ۶ گل با جذابیت زیادی همراه بود که در این بین، محمدحسین اسلامی مهاجم جوان ذوبی‌ها نیز توانست گلزنی کند و فصل را با خاطره‌ای خوش تمام کند.

محمدحسین اسلامی که این فصل با نمایش موثر در ذوب‌آهن توانست به مینی‌کمپ تیم ملی در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش دعوت شود و پس از آن هم با حضور امیر قلعه‌نویی دوباره در فهرست قرار بگیرد، سال موفقیت‌آمیزش را با گلزنی در دیدار روز گذشته مقابل تیم هوادار به پایان رساند.

این هافبک- مهاجم ۲۲ ساله که پیش از این موفق به گلزنی در دیدارهای ذوب‌آهن مقابل سپاهان و نفت مسجدسلیمان و پاس گل در جدال با فولاد خوزستان شده بود، دیروز هم توانست دومین گل تیمش را با ضربه فنی بغل پا به زیر طاق دروازه تیم هوادار بزند و سومین گل فصل خود را در آخرین بازی بزند.

اسلامی که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، امسال در تمام ۳۰ هفته لیگ برتر به میدان رفت که آمار جالب توجهی برای این بازیکن جوان بود و در این بین مهدی تارتار از او در ۲۵ مسابقه به‌عنوان یار ثابت بهره برد که دیدار برابر هوادار یکی از آنها شد و گلزنی این ملی‌پوش را به همراه داشت.

1877350

دیدگاه‌ها