کد خبر : 1938499 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 17:00 | 56K بازدید | 12 دیدگاه

این شخصیت واقعی من نیست

سکوت فرناندو تورس شکست: متاسفم، اشتباه کردم

فرناندو تورس پس از پنج روز از درگیری‌اش با آلوارو آربلوا رسما عذرخواهی کرد.

سکوت فرناندو تورس شکست: متاسفم، اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، پنج روز پیش تیم زیر 19 سال رئال مادرید در لیگ جوانان اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  در این بازی رئال ابتدا دو گل عقب بود و سپس توانست کامبک بزند.

1875560

حضور دو چهره آشنا روی نیمکت دو تیم باعث شده بود که توجه بسیاری به این بازی جلب شود. فرناندو تورس هدایت اتلتیکو و آلوارو آربلوا هدایت رئال مادرید را برعهده داشتند، دو چهره‌ای که در زمان حضورشان در میدان با پیراهن این دو تیم درخشیده بودند. اما اتفاق عجیبی که در کنار زمین رخ داد باعث شد که این بازی تا حد زیادی به حاشیه کشیده شود و همه بیشتر از خود بازی و نتیجه آن به پوشش این درگیری بین دو ستاره سابق اسپانیا بپردازند.

1875396

 ماجرا از اینجا آغاز شد که بعد از گل دوم رئال در وقت‌های اضافه فرناندو تورس که خیلی عصبانی بود به داور مسابقه معترض شد. از سمت دیگر چند هوادار رئال نیز تورس و تیمش را به خاطر این که در یک صحنه بازی قبل، بعد از مصدومیت بازیکنشان توپ را به بیرون نزده بودند، مورد هجوم و انتقاد خود قرار دادند. 

این موضوع هم عصبانیت تورس را در پی داشت و باعث شد اتفاقات عجیبی در دربی جوانان مادرید رقم بخورد. در پی این درگیری تورس به آربلوا گفت: «سرت را می‌برم.»

1875397

پس از چند روز سکوت تورس شکست و عذرخواهی کرد: «تصاویر را دیدم و اصلا از رفتارم خوشم نیامد. در آن موقعیت، رفتاری داشتم که مطابق با شخصیت من نبود و من هرگز این روش برخورد را مناسب نمی‌دانم. متاسفم و اعتراف می‌کنم که اشتباه کردم.»

تورس ادامه داد: «قصد توجیه ندارم ولی طرف مقابل مدام ما را تحریک می‌کرد و متاسفانه من در تله او افتادم. اشتباه کردم و تیمم را در دقایق پایانی تنها گذاشتم. در این مقطع حساس فصل هم به دلیل محرومیت نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم. ما الگوی جوانان هستیم و رفتارم درست نبود ولی من همیشه و در همه حال از بازیکنانم دفاع می‌کنم. وقتی شرایطی را بر علیه تیمم می‌بینم، اعتراض می‌کنم. این درس خوبی برای من شد و در آینده دیگر از من چنین حرکاتی نخواهید دید.»

دیدگاه‌ها