کد خبر : 1938505 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 17:22 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

شش گل در جدال حیثیتی فولادشهر

دفاع ذوب‌آهن و تارتار از رتبه تک رقمی (عکس)

ذوب‌آهن با مهدی تارتار موفق شد از رتبه تک رقمی خود در لیگ بیست و دوم دفاع کند.

دفاع ذوب‌آهن و تارتار از رتبه تک رقمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی در حالی که سه بار در دیدار مقابل هوادار از این تیم پیش افتادند، در دقیقه 90+1 پیروزی را از دست دادند اما همین نتیجه تساوی کافی بود تا جایگاه خود در رتبه نهم جدول را حفظ کنند.

گاندوها که این فصل با مصدومیت 8 ستاره اصلی خود دست به گریبان بودند و بخش عمده فصل را بدون سعید باقرپسند، مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد آشوری و... سپری کردند، در روز پایانی فصل نمایش هجومی را داشتند و با همین نمایش رضایت هواداران خود را به دست آوردند.

نکته جالب اینکه در روز پایانی لیگ نیز سامان نریمان‌جهان و آرمان اکوان دو خرید این فصل تارتار برای ذوب درخشیدند و محمدحسین اسلامی هم که فصل گذشته از تیم امید به بزرگسالان رسیده، گل دیگر را به ثمر رساند تا در دیداری حیثیتی، ذوب‌آهن موفق به حفظ رتبه تک رقمی شود.

1877369
1877370

البته افسوس بزرگ ذوب‌آهن دو تساوی در پایان فصل است که اگر تبدیل به برد می‌شد، این تیم را به جایگاه هفتم می‌برد اما به هر حال با اسکواد 60 میلیاردی و مصدومیت پرتعداد بازیکنان، این جایگاهی است که برای ذوب‌آهن قابل قبول به نظر می‌رسد.

1877371

ذوب‌آهن در این فصل در چند مورد پیشرفت هم داشت و با تعداد گل زده بیشتر، تعداد گل خورده کمتر و همچنین کاهش تعداد باخت از 13 به هشت، فصلی را به پایان رساند که فراز و نشیب زیادی را در آن داشت. البته شاید اگر در پایان فصل آنها می‌توانستند نفت مسجدسلیمان، هوادار و صنعت نفت را شکست دهند، فصل برایشان بهتر و بهتر هم به پایان می‌رسید.

دیدگاه‌ها