کد خبر : 1938522 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 18:55 | 87.8K بازدید | 42 دیدگاه

توصیه به پرز: این ستاره‎‌ها را بخر!

ناکامی رئال مادرید در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانه‌های اسپانیایی را مشتاق کرده تا نقشه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه را در تابستان پیش رو ترسیم کنند.

توصیه به پرز: این ستاره‎‌ها را بخر!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ضمن از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا در رقابت با بارسلونا، چهارشنبه شب از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

قهرمان اروپا با نتیجه 4-0 در خانه منچسترسیتی شکست خورد تا در مجموع با نتیجه 5-1 از صعود به دور بعدی بازبماند. عدم راهیابی به فینال برای 14 مرتبه قهرمان این تورنمنت یک ناکامی بزرگ تلقی می‌شود.

درحالی‌که کارشناسان و رسانه‌های اسپانیایی به تغییرات اساسی در رئال مادرید اشاره می‌کنند، یک کارشناس مطرح فوتبال به فلورنتینو پرز توصیه کرده سه بازیکن تراز اول فوتبال اروپا را به رئال اضافه کند.

خولیو مالدونادو مالدینی در کانال توییچ مارکا لحظاتی از اظهار نظر و تحلیل وضعیت رئال مادرید دست برداشت تا به تمام سوالات خوانندگان و بینندگان پاسخ دهد.

این روزنامه‌نگار و کارشناس بین المللی فوتبال به تحلیل وضعیت رئال مادرید پرداخت و نظر خود را در مورد خریدهایی که باید این تیم در فصل آینده داشته باشد بیان کرد.

مالدینی اظهار داشت که رئال مادرید باید یک وینگر، یک هافبک و یک مهاجم جذب کند تا برای فصل آینده مشکلات در خطوط میانی و حمله را برطرف کند.

او به رئال مادرید پیشنهاد کرد برای تقویت در این سه پست این بازیکنان را دنبال کنند: جود بلینگام (بوروسیا دورتموند)، ژائو کانسلو (بایرن مونیخ به صورت قرضی از منچسترسیتی) و هری کین (تاتنهام) و یا ویکتور اوسیمن (ناپولی).

1877392
1877396
1877397
1877398

دیدگاه‌ها