کد خبر : 1938578 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 23:52 | 62.1K بازدید | 23 دیدگاه

مدیر برنامه‌های مدافع کره‌ای ناپولی:

یونایتد اگر کیم را می‌خواهد سهمیه CL بگیرد

کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، از هدف‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی یونایتد است ولی مدیر برنامه‌های او به یونایتدها هشدار داد برای جذب جائه باید حتما سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

یونایتد اگر کیم را می‌خواهد سهمیه CL بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، کیم مین جائه 26ساله، مدافع قدبلند اهل کره جنوبی، در ماه‌های گذشته با گزارش‌های زیادی درباره احتمال انتقالش به منچستریونایتد در تابستان امسال روبرو بوده است. این در حالی است که مدافع کره‌ای سال گذشته به ناپولی پیوست. قرارداد جائه با ناپولی بند آزادسازی 50 میلیون یورویی دارد و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند یونایتد برای فعال کردن این بند آماده است.

در ایتالیا گفته می‌شود ناپولی برای از دست دادن این مدافع کره‌ای آماده شده و حتی به عنوان جایگزین او جورجیو اسکالوینی، مدافع آتالانتا، را در نظر گرفته است. ولی مدیر برنامه‌های ستاره کره‌ای ضمن تایید مذاکراتش با یونایتد به این باشگاه انگلیسی هشدار داد که در صورت از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان نباید منتظر به خدمت گرفتن کیم مین جائه باشد.

1877519

مدیر برنامه‌های کیم مین جائه در مصاحبه با رسانه‌ای کره‌ای گفت:"ما هنوز نمی‌دانیم کدام تیم‌های انگلیسی سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را به دست می‌آورند. بازی کردن در لیگ قهرمانان برای کیم خیلی مهم است. ما فقط با پیشنهاد تیمی موافقت خواهیم کرد که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد".

یونایتد بعد از دو شکست پیاپی مقابل برایتون و وستهم هفته گذشته موفق شد وولوز را شکست بدهد تا جایگاهش در چهار تیم اول جدول را تثبیت کند. شیاطین سرخ از سه بازی باقی‌مانده‌شان به دو پیروزی نیاز دارند تا مطمئن به کسب سهمیه باشند. شاگردان تن‌هاخ فردا مقابل بورنموث قرار گرفته و سپس دو بازی خانگی برابر چلسی و فولام خواهند داشت.

1877518

دیدگاه‌ها