کد خبر : 1938582 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 09:30 | 38.9K بازدید | 7 دیدگاه

طلسم شاگردان ربیعی در پنالتی؛

شاهین می‌خواست بهتر از پرسپولیس باشند

پنالتی در ۶ مسابقه اجازه نداد عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر به مس رفسنجان برسد.

شاهین می‌خواست بهتر از پرسپولیس باشند

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان دو سال قبل مشکل جدی در خط دروازه و دفاع داشت و تنها شاهین توکلی مهره کم‌اشتباه و مطمئن این تیم به حساب می‌آمد، اما در فصل اخیر محمد ربیعی نسبت به تقویت این دو پُست اقدام کرد تا تیمش با وجود اینکه ۶ پنالتی به حریفان داد، عنوان دومین خط دفاعی برتر را به خود اختصاص بدهد.

شاگردان محمد ربیعی توانستند آمار بیشترین کلین‌شیت تیمی در فصل اخیر را با بسته نگه داشتن دروازه در ۱۹ مسابقه لیگ برتر از آن خود کنند که در این بین نقش شاهین توکلی در کنار گلر و دیگر مدافعان تیمش موثر بود و این مدافع در دومین سال حضورش در جمع نارنجی‌پوشان مثمر ثمر ظاهر شد.

توکلی که در فصل اخیر لیگ برتر ۲۷ بار به میدان رفت و موفق شد دو گل حساس هم مقابل تراکتور و ملوان انزلی به ثمر رساند و عملکرد کم‌اشتباهی در عقب زمین داشته باشد، امید زیادی داشت بتوانند عنوان برترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم که تا هفته بیست و هشتم دراختیارشان قرار داشت، به نام خود کنند ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مس رفسنجان در فصل اخیر ۶ بار به حریفان خود پنالتی داد که همین اتفاق و گل شدن این پنالتی‌ها کاری کرد تا عنوان برترین خط دفاعی لیگ برتر از دست این تیم برود و پرسپولیس با دو گل خورده کمتر در صدر این رده‌بندی بایستد.

دیدگاه‌ها