کد خبر : 1938613 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 11:18 | 9.1K بازدید | 8 دیدگاه

ویسی در تاریکی چراغ راه ما شد

ستاره نفت: نظر و لطف خدا را به چشم دیدیم

صنعت نفت آبادان که یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود، در هفته آخر با پیروزی بر گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر ماندنی شد.

ستاره نفت: نظر و لطف خدا را به چشم دیدیم

 به گزارش ورزش سه، حکیم نصاری  یکی از مهمترین بازیکنان در تاریخ فوتبال جنوب ایران است. یک هافبک تکنیکی و همه‌کاره که همه تیم‌های اهوازی و آبادانی و مسجدسلیمان را دور زده و هنوز موثر است. 
حکیم یکی از آن بازمانده‌های فوتبال غریزی خوزستان است که در جشن بقای نفت با خوشحالی اشک ریختن هم تیمی‌ها را تماشا می‌کرد.

* آغاز حرف‌های ما با او از بازی آخر مقابل گل گهر: بازی سختی بود و در مقایسه با مس کرمان در چند هفته اخیر ٨ امتیاز کم داشتیم و این امتیازات را جبران کردیم و به هفته پایانی رسیدیم. بازی سنگینی بود و طبق گفته‌های آقای ویسی فکر می‌کردیم در پانزده یا سی دقیقه اول بازی مدارا کرده و در واقع گلی دریافت نکنیم و همین اتفاق رخ داد. هر چند که نیمه اول بازی زیبایی نسبت به هفته های گذشته ارائه ندادیم ولی قصد ما این بود که در این نیمه بازی بدون گل تمام شود و نیمه دوم به گل دست پیدا کنیم که به هدفمان رسیدیم و تمام بازیکنان با غیرت عمل کردند.

* بچه آبادان و حس و حال بقا: من آبادانی هستم و قطعا بسیار خوشحالم از این موضوع. در روزهایی هم که تیم نتیجه نمی‌گرفت شاید مردم آبادان اغلب از بازیکنانی که اهل این شهر بودند توقع داشتند که به حق بود. در آن مقطع بیشترین بار مسئولیت بر دوش ما بود مثل آقای طالب ریکانی و بزرگان تیم و حالا که این اتفاق رخ داده بیشتر از دیگران خوشحال هستیم.

1877559

* عبدالله ویسی: پیش از این نیز در چند مقطع با آقای ویسی کار کرده ام. این بازیکنان همان بازیکنانی بودند که نتیجه نمی‌گرفتند و نمی‌دانم علت چه بود اما با آمدن ایشان شرایط تغییر کرد و راه را دوباره به ما نشان داد. می دانست از لحاظ فنی بازیکنان چیزی برای ارائه دارند. ولی چیزی که آقای ویسی به تیم تزریق کرد انگیزه و تلاش بود و همت را به ما بازگرداند. در تاریکی مانده بودیم و چراغی می‌خواستیم برای ادامه راه که این چراغ در دست ایشان بود و با کمک خدا اتفاق افتاد و این بیشتر شبیه یک معجزه بود و در این شک ندارم. ما خدا را به چشم دیدیم.

*آینده: از شما ممنونم. می‌خواهم از تماشاگران و هواداران آبادان تشکر کنم. در هر شرایطی کنار ما بودند. در بازی با ذوب آهن تا دقیقه ٨٠ که ده نفره بودیم ایستاده ما را تشویق کردند. سعی کردیم کم نگذاریم و اگر برخی مواقع خوب نبودیم و نتیجه حاصل نشد از آنان عذرخواهی می‌کنم و شب گذشته تیم پیروز شد و در آبادان جشن بود. خواهش می کنم چه ما بمانیم یا خیر این تیم را به حال خود رها نکنند و بسته شدن تیم را برای روز آخر نگذارند تا دوباره اتفاقات پارسال تکرار شود و بهتر است زودتر پیگیری کنند.

هافبک با تجربه صنعت در این مورد که پس از بازی و در رختکن بطری آب را بر سر عبدالله ویسی ریختند ادامه داد: از خوشحالی از خود بیخود شده بودیم و اگر هم آقا عبدالله سرما خورده باشد می تواند یک هفته را استراحت کند تا بیماری از جانش بیرون بیاید(باخنده).

دیدگاه‌ها