کد خبر : 1938623 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 11:52 | 12.4K بازدید | 5 دیدگاه

یحیی زاده:

دلسوزان ملوان را با التماس هم که شده نگه دارید

شکست‌های پر گلی داشتیم اما در همان بازی‌ها نیز حریف آسانی برای رقبایمان نبودیم و در واقع اکثر گل‌ها روی اشتباهات فردی بود

دلسوزان ملوان را با التماس هم که شده نگه دارید

به گزارش ورزش سه، ملوان در آخرین بازی خود برابر نفت مسجد سلیمان شکست سنگینی با نتیجه پنج بر یک متحمل شد اما آنها در نهایت به هدفشان یعنی ابقا در لیگ برتر دست یافتند. امیر حسین یحیی زاده بازیکن ملوان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در بازی با نفت نتیجه ای رقم خورد که دور از انتظار بود. نیمه اول را خوب شروع کردیم اما در ادامه این رقیب بود که به بازی مسلط شده و در نهایت نتیجه را به نفع خود پیش برد. شاید بی انگیزگی دو تیم و عدم اهمیت این بازی بهترین دلیل برای رقم خوردن این نتیجه بود.

*شکستهای پرگل ملوان: هر چند که شکست های پر گلی داشتیم اما در همان بازی‌ها نیز حریف آسانی برای رقبایمان نبودیم و در واقع اکثر گل ها روی اشتباهات فردی بود و این موجب شد تا شیرازه و پایه‌ی تیم بر هم ریزد. البته در کل توانستیم در سال اول خوب ظاهر شده و در پی آن نتایج مطلوبی را کسب کنیم. در هفته‌های ابتدایی استحقاق این را داشتیم تا نتایج بهتری هم کسب کنیم. اما بخت با ما یار نبود . به نظرم جایگاه حقیقی ملوان این نیست و امیدوارم که در فصل‌های آتی برای کسب رتبه بهتر بجنگیم.

* استعفای مازیار زارع: خواسته‌های آقای زارع به حق است و هیچ خواسته ای برای خود نداشته و تمام تمرکزش تیم و نام ملوان بوده است. از آقای پور رشید و نوری ممنونیم که در قبال این هزینه‌ها و ضعف‌ها ایستادند و شرایط را به بهترین نحو پیش بردند. امیدوارم که با بهبود شرایط مازیار زارع ماندنی شود زیرا هیچکس مثل او نمی‌تواند دلسوز تیم ملوان باشد. به نظرم باید التماس کنیم این افراد بمانند.

*ملوان در لیگ بیست و یکم: توانستیم رتبه قابل قبولی کسب کنیم و در وهله دوم خوب است که صحیح و سالم فصل را به اتمام رساندیم. من در اکثر بازی‌ها در  پست غیر تخصصی به زمین رفتم اما این تشخیص کادر فنی بود. البته بازی کردن برای ملوان لذت‌بخش است و دقایق آن اهمیتی ندارد. امیدوارم که فصل بعد جبران مافات شده و بیش از پیش توانایی هایم را به نمایش بگذارم.

* حرفهای پایانی: امیدوارم هواداران ملوان از این فصل لذت برده باشند و خوشحالیم که توانستیم آن‌ها را شاد کنیم و امیدوارم که این شادی ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها