کد خبر : 1938626 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 11:56 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

راز موفقیت گلر جوان، از این بازی لذت ببر

استقلال در هفته پایانی و در یک بازی مهم به گلر سوم خود میدان داد؛ سینا سعیدی فر.

راز موفقیت گلر جوان، از این بازی لذت ببر

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع بازی رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت که ریکاردو ساپینتو به سید حسین حسینی و عارف غلامی برای بازی با تراکتور استراحت داده است تا آن‌ها با تجدید قوای روحی و جسمی به اردوی تیم برگردند. از آنجایی که علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال هنوز آماده بازگشت به ترکیب تیم نشده بود، این بدین معنی بود که در بازی پایانی سینا سعیدی فر درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت. دروازه بانی که پیش از این هم در بازی با نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی و بعد از مصدومیت علیرضا رضایی درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت.

استقلال به دنبال پایان خوب در لیگ برتر بود و تراکتور می‌خواست شکست در استادیوم آزادی در جام حذفی را جبران کند و سینا به خوبی از پس این بازی بر آمد. او چند سیو خوب داشت و گلی هم که خورد، توپ به دلیل برخورد به پای یکی  از بازیکنان کمانه کرد و جلوی دستان این دروازه بان به زمین خورد و مهار آن غیر ممکن شد.  

اعتماد ریکاردو ساپینتو به سینا موجب دادن مرخصی به سید حسین شد. نکته جالب اینکه گفته می‌شود، ریکاردو ساپینتو پیش از بازی با تراکتور بارها و بارها با دروازه بان سوم تیمش صحبت کرد و به او روحیه داد و روی این نکته تاکید می‌کرد به جای استرس از این فرصتی که نصیب او شده لذت ببرد. این تاکیدی است که سرمربی تیم استقلال همواره به تیمش یاد آور می‌شود. او خطاب به تیمش می‌گوید: «وارد زمین شوید، تلاش کنید و از فوتبالی که بازی می‌کنید لذت ببرید.» شاید به همین دلیل است که استقلال این فصل با 52 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شده است. این به نظر استراتژی اصلی ریکاردو ساپینتو در استقلال است. باید فوتبالی بازی کنیم که ابتدا خود لذت ببریم و بعد تماشاگران و باید گفت این فصل استقلال یک پای زیبای بازی‌های لیگ برتر بوده است. مصاف این تیم با تراکتور هم 8 گل داشت که سهم آبی ها 7 گل بود.

دیدگاه‌ها