کد خبر : 1938628 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 12:03 | 38.4K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد غول های آمریکایی در حد فینال المپیک

روز 20 خرداد دو ستاره کشتی آزاد آمریکا در انتخابی وزن 97 کیلوگرم رودرروی هم قرار می گیرند.

نبرد غول های آمریکایی در حد فینال المپیک

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که قبل از المپیک توکیو همه منتظرش بودند، روز 20 خرداد رقم خواهد خورد. جی دن کاکس، قهرمان چند دوره جهان در وزن 92 کیلوگرم که به خاطر دیر رسیدن به وزن کشی شانس رویارویی با کایل اسنایدر را در انتخابی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد آمریکا قبل از المپیک توکیو از دست داد، حالا بعد از دو سال خود را آماده کرده تا در این وزن صاحب دوبنده آمریکا در مسابقات جهانی شود. 

20 خرداد ، دو غول ۹۷ کیلوگرم کشتی آمریکا در مرحله نهایی انتخابی کشور آمریکا برای کسب جواز حضور در مسابقات جهانی بلگراد 2023 به مصاف هم ‌خواهند رفت. 

کاکس با توجه به تغییر وزن از ۹۲ به ۹۷ کیلوگرم کار خود را از مسابقات اوپن آمریکا شروع کرد و توانست با شکست تمامی رقبا خودش را به مرحله نهایی و رویارویی با مرد همیشه آماده کشتی آمریکا یعنی اسنایدر برساند. 

اما اسنایدر چون در مسابقات جهانی بلگراد ۲۰۲۲ مدال طلا کسب کرده بود، از مرحله‌ آخر که فینال ایکس نام دارد وارد چرخه انتخابی می‌شود و با شکست کاکس می تواند بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی آمریکا شود. 


بدون شک این نبرد حساس و تماشایی می تواند در حد المپیک و مسابقات جهانی برای علاقه مندان به کشتی در سراسر جهان دارای جذابیت باشد.

دیدگاه‌ها