کد خبر : 1938633 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 12:30 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

نزدیک بود اولین گل لیگ برتری‌ام هدر برود!

رضا مغانلو، بازیکن نیم فصل دوم نفت مسجدسلیمان اولین گل لیگ برتری‌اش را در آخرین بازی لیگ به ثمر رساند اما می‌گوید نزدیک بود این گل با اشتباه گزارشگر به نامش ثبت نشود!

نزدیک بود اولین گل لیگ برتری‌ام هدر برود!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان پیروزی پر گلی مقابل ملوان بندرانزلی کسب کرد و توانست با نتیجه پنج بر یک فصل را به اتمام برساند؛ البته فصلی که با سقوط به دسته پایین تر همراه بود.

*اولین گل لیگ برتری رضا مغانلو و سقوط نفت: پیش از بازی می دانستیم که سقوط کرده‌ایم و بازیکنان گفتند که برای اعتبار و شخصیت خودمان به میدان خواهیم رفت. در ابتدای بازی چندان خوب نبودیم اما با گذشت دقایقی از بازی بهتر شدیم. همگی از نتایج تساوی و باخت خسته شده بودند و موفق شدیم این برد شیرین را رقم بزنیم.

*نیم فصل حضور و کار کردن با سه مربی: ملوان تصور نمی کرد که این نتیجه رقم بخورد و از این موضوع در شوک بود. ما نشان دادیم که ارزش بازیکنان مان بسیار بالا است و همیشه حریفان نیز به این مورد اشاره می‌کردند. تعداد زیادی اعتقاد داشتند که نفت مسجد سلیمان استحقاق سقوط را ندارد اما در بحث مدیریت مشکلاتی داشتیم. من در نیم فصل دوم به همراه آقای عنایتی به تیم اضافه شدم اما با سه مربی کار کردم. مربیانی چون آقای حافظی و اشکش و این نکته منفی برای یک تیم است.

*تعداد بازی‌ها برای نفت مسجد سلیمان: فکر می‌کنم دوازده بازی را به میدان رفتم و دو بازی را دچار مصدومیت شدم و شش بازی هم در ترکیب ثابت قرار داشتم.

* اشتباه گزارشگر: این گل اولین گل من در لیگ برتر بود و بسیار خوشحالم که این بازی همراه با برد بود؛ اما ای کاش مانع از سقوط نفت به لیگ دسته یک می‌شد تا خوشحالی من دو چندان شود. قول می‌دهم که نفت این فصل را جبران می‌کند و در قبال هواداران مسجد سلیمان شرمنده شدیم. نکته جالب این بود که گزارشگر به اشتباه نام گودرزی را به عنوان زننده گل اعلام کرد و به همین خاطر نزدیک بود اولین گل لیگ برتری من به هدر رود!

* بازگشت به هوادار: باید دوباره به تیم هوادار بازگردم. نهایت تلاشمان را خواهیم کرد که اتفاقات خوبی رخ دهد. آقای الهامی بسیار در این فصل تلاش کرد. امیدوارم هوادار در جام حذفی نیز بهترین نتیجه را کسب کند خودم را جزئی از این خانواده می‌دانم و از اینکه تیم موفق شده به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند، خوشحالم.

دیدگاه‌ها