کد خبر : 1938648 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 13:44 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

زلزله در یووه: شاید ولاهوویچ و کیه‌زا بروند!

باشگاه یوونتوس قصد دارد تغییراتی اساسی در تیمش برای فصل آینده ایجاد کند.

زلزله در یووه: شاید ولاهوویچ و کیه‌زا بروند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این فصل هم نتوانست جامی را به دست آورد و این موضوع باعث شده که شرایط برای این باشگاه بسیار دشوار شود. 

مشکلات مالی و همچنین اتفاقاتی که در طول این فصل برای آن‌ها رخ داد و باعث شد که 15 امتیاز از این تیم کسر شود، وضعیت این تیم در درون و بیرون زمین را به شدت تحت الشعاع قرار داد و شاید این رون همچنان ادامه داشته باشد. 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این باشگاه قصد دارد تغییراتی جدی را برای فصل آینده در ترکیبش ایجاد کند. 

آن‌ها اول از همه به وضعیت مکس آلگری روی نیمکت این تیم اشاره کرده‌اند که با وجود عملکرد نه چندان راضی کننده، احتمالا همچنان به حضورش در تورین ادامه خواهد داد چون تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد. 

دستمزد او سالانه 7.5 میلیون یورو به علاوه بند پاداش‌های متفاوت است و اگر خودش تصمیمی برای جدایی از یووه نداشته باشد، مدیران باشگاه همچنان برای فرار از پرداخت غرامت هنگفت به همکاری با او ادامه خواهند داد. 

1801143

در نتیجه قربانی‌های تصمیم جدی مدیران این باشگاه برای فصل آینده از بین بازیکنان حال حاضر این تیم خواهد بود که اولین آنها دوشان ولاهوویچ است. این بازیکن نمایش خوبی را در این تیم ارائه کرده و چند باشگاه لیگ برتری خواهان جذب او هستند. علاوه بر این، گفته می‌شد که شاید رئال مادرید هم حاضر باشد برای جذب او با یووه وارد مذاکره شود. 

فدریکو کیه‌زا هم بازیکنی است که از نظر آلگری چندان غیرقابل دسترس نیست و این مربی ایتالیایی به احتمال زیاد حتی با جدایی او هم موافقت خواهد کرد تا فروش او در کنار مهاجم یووه بتواند شرایط را برای باشگاه بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها