کد خبر : 1938663 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 14:45 | 33.9K بازدید | 10 دیدگاه

دو هدیه رم برای نگه داشتن مورینیو

رم به ژوزه مورینیو قول داده در تابستان دو بازیکن بزرگ برای او می‌خرد، به این امید که مربی پرتغالی تسلیم وسوسه پی‌اس‌جی نشود و در رم بماند.

دو هدیه رم برای نگه داشتن مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو گزینه اول پاری‌سن‌ژرمن برای مربیگری در فصل آینده است؛ مردی که سال گذشته با رم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد و امسال هم این تیم را به فینال لیگ اروپا راهنمایی کرده است؛ به همین دلیل است که هواداران رم او را بسیار دوست دارند.

انتظار می‌رود پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌های پیش رو، کریستف گالتیه را کنار بگذارد و بعد به طور جدی در پی استخدام یک مربی برآید که بتواند این تیم را به رویای چندین ساله‌اش، یعنی فتح لیگ قهرمانان برساند. مورینیو هدف اصلی باشگاه فرانسوی خواهد بود.

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از این است که آقای خاص، تنها گزینه پاری‌سن‌ژرمن نیست و همین مسئله باعث شده، رم به آینده امیدوار شود و تلاش بیشتری کند تا مربی موفقش را نگه دارد.

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم، قصد دارد با انجام دو خرید بزرگ در تابستان، آقای خاص را راضی به ماندن کند. این دو بازیکن حسام عوار، هافبک لیون و ایوان اندیکا، مدافع آینتراخت فرانکفورت هستند.

تابستان گذشته گفته می‌شد عوار به کریستال پالاس یا ناتینگهام فارست در لیگ برتر ملحق خواهد شد اما این اتفاق روی نداد. از سوی دیگر، مذاکرات برای انتقال اندیکا به رم شروع شده. از آرسنال به عنوان مشتری این مدافع فرانسوی یاد می‌شد.

هم اکنون از قرارداد مورینیو با رم یک سال باقی مانده است. رم یازده روز دیگر در فینال لیگ اروپا با سویا روبه‌رو خواهد شد.

1877614

دیدگاه‌ها