کد خبر : 1938696 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 16:59 | 23.8K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از محرومیت: ستاره فرانسوی در آستانه بازنشستگی!

دیمیتری پایت این فصل دیگر برای مارسی بازی نخواهد کرد؛ و حتی ممکن است کلا فوتبال بازی نکند. مربی مارسی نام او را از فهرست تیم برای بازی امشب با لیل خط زده است.

بعد از محرومیت: ستاره فرانسوی در آستانه بازنشستگی!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق تیم ملی فرانسه در جریان بازی مارسی برابر لانس به صورت کمک مربی لانس یعنی یانیک کائوزاک سیلی زد. مارسی با شکست در آن دیدار، رده دوم جدول را به لانس واگذار کرد. 
اما تبعات آن دیدار شش امتیازی فراتر از جدول مسابقات بود و پایت از حضور در سه دیدار تیمش محروم شد. این محرومیت از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

حالا جنوبی‌ها برای بازی حساس با لیل به شمال فرانسه سفر کرده‌اند، اما بدون پایت و نونو تاوارس. طبق گزارش‌ها در فرانسه، ایگور تودور، سرمربی مارسی از رویکرد و روحیه این دو بازیکن در تمرینات این هفته راضی نبوده و آنها را همراه تیم نبرده است.

به این ترتیب، عملا پایت در این فصل لیگ یک دیگر به میدان نخواهد رفت. در مورد تاوارس اما قضیه متفاوت است. کشمکش بین مربی کروات و بازیکن قرضی آرسنال چند هفته است که ادامه داشته و در نتیجه این مدافع چپ بازی امشب را از دست خواهد داد.
تودور معتقد است او روحیه و رویکرد لازم برای حضور در فهرست تیم را ندارد.

پیش‌تر شایعاتی درباره بازنشستگی پایت شنیده می‌شد و اگر خبر آویختن کفش‌ها در تابستان درست باشد، پایت 36 ساله عملا دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد.

1877679

دیدگاه‌ها