کد خبر : 1938708 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 17:55 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش:

ترس در پرتغال از تکرار اتفاق جنجالی اسپانیول-بارسا

فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.

ترس در پرتغال از تکرار اتفاق جنجالی اسپانیول-بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا پس از 32 بازی و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به پورتو صدرنشین لیگ برتر پرتغال است. به فاصله دو بازی تا پایان فصل، بنفیکا این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در ورزشگاه ژوزه آلوالاده برابر اسپورتینگ، یک هفته زودتر قهرمان شود. امشب اگر پورتو برابر فالمیسائو مغلوب شود، بنفیکا حتی قبل از دربی قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد. همین اتفاق هفته قبل در لالیگا رخ داد و بارسا در خانه اسپانیول قهرمانی را جشن گرفت. پس از قهرمانی بارسا در ورزشگاه اسپانیول، شاهد حمله هواداران اسپانیول به زمین مسابقه بودیم.

1876510
1876509

مقامات پرتغالی قبلاً اعلام کرده‌اند که در صورت شکست پورتو، جو امنیتی در شهر را افزایش خواهند داد. پلیس همچنین هشدار داده که در صورت قهرمانی بنفیکا، درون ورزشگاه نباید اتفاق جنجالی رخ بدهد.

در بیانیه پلیس آمده است: «از طرفداران درخواست می‌کنیم که به یکدیگر احترام بگذارند و نتیجه را بپذیرند.»

1829977

قیمت بلیت در بازار سیاه به شدت بالا رفته و حتی گفته می‌شود برخی هواداران اسپورتینگ قصد فروش بلیت‌های خود به بنفیکایی‌ها را دارند و در این صورت باید شاهد حضور هواداران رقیب در جایگاه‌های اسپورتینگ باشیم. 

این موضوع خشم اولتراهای اسپورتینگ را برانگیخته و نارضایتی خود را نشان داده‌اند: «آنها روح خود را به شیطان می‌فروشند.» هواداران بنفیکا هم در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند: «ما به خانه شما حمله خواهیم کرد.»

مقامات امنیتی می‌خواهند به هر قیمتی از درگیری بین رادیکال‌ها جلوگیری کنند، با این حال ترس از درگیری در جریان بازی و پس از قهرمانی احتمالی بنفیکا به اوج رسیده است.

دیدگاه‌ها