کد خبر : 1938709 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 17:59 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

یک پست اینستاگرامی اعصاب ژوائو فلیکس را خرد کرد

گفته می‌شد نیوکسل علاقه‌مند است تا ژوائو فلیکس را به خدمت بگیرد. مهاجم پرتغالی در اینستاگرامش به این شایعه واکنش نشان داد.

یک پست اینستاگرامی اعصاب ژوائو فلیکس را خرد کرد

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته شایعه شده بود که مهاجم اتلتیکو مادرید –که به طور قرضی در چلسی بازی می‌کند- در پایان فصل به نیوکسل خواهد پیوست. گمانه‌زنی‌ها وقتی قوت می‌گیرد که در نظر داشته باشید، فلیکس 23 ساله به دنبال بازی در لیگ قهرمانان است و چلسی هم سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفته؛ ولی برخلاف چلسی، نیوکسل فصل بعد در اروپا بازی خواهد کرد.

وقتی سایت "اِلِون اسپورتس" پرتغال، این ماجرا را در اینستاگرامش با عکسی دست‌ساز از ژوائو فلیکس در پیراهن نیوکسل منتشر کرد، ستاره پرتغالی واکنش نشان داد و برای آن کامنت گذاشت: «یک مشت همه‌چیزدان!» کامنت او بیش از چهار هزار لایک خورده است.

1877699

با این حال، آینده فلیکس یکی از داستان‌های بزرگ بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. با توجه به این که مذاکرات برای دائمی کردن قرارداد او با چلسی بی‌ثمر بوده، تا مشخص شدن سرنوشت او شایعات زیادی جریان خواهد داشت.

بازگشت او به اتلتیکو هم نامحتمل است چرا که از زمان جدایی او در زمستان، وضع اتلتیکو بهتر شده؛ ضمن اینکه او با دیگو سیمئونه، مربی تیم هم اختلاف نظر پیدا کرده است.

البته فلیکس هنوز سه بازی دیگر با چلسی در لیگ برتر خواهد داشت که شامل بازی در زمین سیتی، در زمین یونایتد و سرانجام میزبانی از نیوکسل خواهد بود. این مهاجم پرتغالی در هجده بازی برای چلسی سه گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها