کد خبر : 1938713 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 18:12 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

طوفان استون ویلا در آنفیلد: پنالتی خراب شده و گل!

استون‌ویلا در دیدار امروز مقابل لیورپول یک پنالتی در نیمه اول از دست داد ولی بلافاصله به گل رسید تا از دست دادن پنالتی را فراموش کند.

طوفان استون ویلا در آنفیلد: پنالتی خراب شده و گل!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از دقایقی پیش در آنفیلد میزبان استون‌ویلا است. دیداری حساس در هفته سی و هفتم لیگ برتر که برای هر دو تیم لیورپول و استون‌ویلا و همچنین دیگر تیم‌هایی که در رقابت برای کسب سهمیه اروپایی هستند از اهمیت زیادی برخوردار است.

استون‌ویلا در حالی که تنها 20 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود صاحب یک ضربه پنالتی شد تا ورزشگاه آنفیلد در سکوت فرو برود. لیورپولی‌ها می‌دانستند که در صورت عقب افتادن از تیم اونای امری، بازگشت و جبران در مقابل ویلا چقدر دشوار خواهد بود.

در حالی که لیورپول مشغول حمله کردن بود تیم مهمان با یک ضدحمله فوق‌العاده توپ را در جناح چپ برای اولی واتکینز ارسال کرد و او وارد محوطه جریمه لیورپول شد. ابراهیما کوناته برای پوشش دادن مهاجم ویلا به او نزدیک شد اما با خطا او را سرنگون کرد. داور نقطه پنالتی را نشان داد و کارت زردی هم جلوی صورت کوناته گرفت.

1877714
1877715

اولی واتکینز، مهاجم انگلیسی ویلا، که در دقایق اولیه برخورد شدیدی از ناحیه سر با ویرژیل فن‌دایک داشت پشت توپ قرار گرفت. اما شوت پرقدرت اولی واتیکز با فاصله حدودا نیم متری از کنار تیر راست دروازه آلیسون بیرون رفت تا ویلا بهترین فرصت برای پیش افتادن از لیورپول در آنفیلد را از دست بدهد.

1877716

اما پنج دقیقه بعد در دقیقه 27 استون‌ویلا به گل رسید تا پنالتی از دست رفته اولی واتیکنز را به فراموشی بسپارد. لیورپولی‌ها نتوانستند توپ را به شکلی درست از محوطه جریمه‌شان دور کنند و داگلاس لوئیز، هافبک برزیلی استون ویلا، با یک ارسال به درون محوطه شش قدم فرصتی عالی برای گلزنی هم‌تیمی‌اش جیکوب رمزی فراهم کرد. توپ از یک بازیکن ویلا که قصد داشت با ضربه سر شیرجه‌ای بزند عبور کرد و جیکوب رمزی با ضربه‌ای دقیق و ساده دروازه آلیسون را باز کرد. 

1877718
1877719

دیدگاه‌ها