کد خبر : 1938747 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 20:14 | 50.6K بازدید | 2 دیدگاه

انتقال جنجالی گریمالدو به باشگاه سردار

خشم بنفیکا از لورکوزن: فصل تمام‌نشده معارفه گرفتند!

راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، از جدایی گریمالدو، ستاره اسپانیایی سابق این تیم و انتقال او به تیم سابق اشمیت، بایر لورکوزن، به شدت انتقاد کرد.

خشم بنفیکا از لورکوزن: فصل تمام‌نشده معارفه گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایر لورکوزن در این هفته به صورت رسمی و با انتشار تصاویری از گریمالدو، دفاع چپ اسپانیایی بنفیکا، اعلام کرد او که قراردادش با باشگاه پرتغالی به پایان رسیده به عنوان بازیکن آزاد با لورکوزن قرارداد امضا کرده و به این تیم پیوسته است.

این اقدام لورکوزن و گریمالدو درحالی‌که فصل هنوز به پایان نرسیده خشم راجر اشمیت، سرمربی آلمانی بنفیکا، را به همراه داشت. جالب اینجاست که لورکوزن تیم سابق اشمیت بوده است.

1877798

سرمربی بنفیکا در این باره گفت: "وقتی به بنفیکا آمدم خبرهای زیادی درباره گریمالدو مطرح بود  و مشخص نبود او می‌ماند یا نه. ما در شروع فصل با هم صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم شروع کنیم. آنچه در ادامه اتفاق افتاد بی‌نظیر بود. گریمالدو بازیکنی کلیدی است، یک رهبر بالفطره که فصلی درخشان داشت. او همیشه حرفه‌ای و در اختیار تیم بود و مسئولیت زیادی به عهده گرفت، نه تنها در باشگاه بلکه در تیم ملی کشورش".

اشمیت در ادامه با انتقاد از زمان‌بندی انتقال گریمالدو به لورکوزن گفت: "قرارداد گریمالدو این تابستان به پایان می‌رسید و همه این را می‌دانستیم. همه تلاش‌مان را کردیم تا او را به ماندن راضی کنیم، ولی به نظر او احترام گذاشتیم. وقتی او تصمیم به رفتن می‌گیرد من به این تصمیم احترام می‌گذارم. مهم نیست دلیل تصمیمش چیست. این زندگی او است. ولی انتشار تصویر او با پیراهن تیم جدیدش واقعا لازم نبود. می‌شد این خبر را اعلام کرد، ولی به نظرم بهتر بود به شکل دیگری این کار را می‌کردند. این حتی برای بازیکنان آن تیم هم خوب نیست، چرا که فصل هنوز تمام نشده و از حالا نباید به فصل آینده فکر کرد. من معتقدم این کار واقعا اشتباه بود. نمی‌دانم گریمالدو می‌دانست که قرار است معرفی‌اش این طور باشد یا نه. ولی من همیشه از او حمایت خواهم کرد، چرا که بازیکن بسیار مهمی برای بنفیکا بود".

1877799

دیدگاه‌ها