کد خبر : 1938749 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 20:20 | 50.5K بازدید | 10 دیدگاه

بهتر بودند و‌ بردند؛

اعتراف تلخ سرمربی شهداب بعد از ناکامی بزرگ

سرمربی تیم شهداب گفت: سطح فنی مسابقه نماینده ایران با سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی از آسیا بالاتر بود.

اعتراف تلخ سرمربی شهداب بعد از ناکامی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف سانتوری ژاپن رفت و با شکست سه بر یک برابر حریف خود از رسیدن به فینال بازماند.

سرمربی شهداب درباره دیدار مقابل سانتوری گفت: بازی بسیار زیبایی بود. فکر می‌کنم سطح این مسابقه از این تورنمنت و حتی آسیا بالاتر بود. بسیار فنی دنبال شد. اما سانتوری از تیم شهداب بهتر کار کرد و پیروز شد.

ویدئو: 301349

محمدرضا تندروان افزود: منتظریم ببینیم کدام تیم به رده‌بندی می‌رسد. از آنجایی که باختیم ۲۴ ساعت خوبی را نخواهیم گذراند. باید زودتر ریکاوری کنیم و برای بازی فردا آماده شویم.

وی به تلاش برای کسب رتبه سوم مسابقات اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را کردیم که هواداران خوب یزدی خوشحال شوند، اما این امر محقق نشد. چیزی متوقف نمی‌شود و برای مردم خوب یزد و هوادارانی که در این مدت به تیم شهداب انرژی داده‌اند، می‌جنگیم. امیدوارم فردا هم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت مقام سوم را کسب کنیم.

نماینده والیبال ایران ساعت 17 فردا (یکشنبه، 31 اردیبهشت) در دیدار رده‌بندی مسابقات به مصاف بازنده دیدار نماینده قطر و اندونزی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها