کد خبر : 1938836 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 10:24 | 11.6K بازدید | 7 دیدگاه

جعفر سلمانی، گل زنی که قرار نبود بازی کند!

جعفر سلمانی که در بازی پایانی استقلال در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، در همکاری با محمد محبی یک گل زیبا به ثمر رساند.

جعفر سلمانی، گل زنی که قرار نبود بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، گل جعفر سلمانی در مصاف با تراکتور پیروزی استقلال را تکمیل کرد و موجب ثبت یکی از نتایج خاطره انگیز برای آبی ها در تاریخ لیگ برتر شد. پیروزی 7-1 استقلال در برابر تیم خوب تراکتور کمتر قابل پیش بینی بود اما شاگردان ریکاردو ساپینتو نشان دادند در فاز تهاجمی و در حال حاضر بهترین تیم باشگاهی لیگ برتر هستند و پیروزی های خفیف حتی در بازی های بزرگ برای آنها قانع کننده نیست.

نکته جالب توجه اینکه جعفر سلمانی قرار نبود، در این بازی به میدان برود و در ابتدای بازی به صلاحدید ریکاردو ساپینتو جای خود را به ابوالفضل جلالی داد اما مصدومیت صالح حردانی و رضا میرزایی چاره‌ای برای سرمربی استقلال باقی نگذاشت که باز هم به جعفر سلمانی میدان دهد. این بازیکن در دقایق ابتدایی مجبور به بازی در پست دفاع راست شد اما بعد از دقایقی ریکاردو ساپینتو در یک جابجایی امید حامدی فر را به پست دفاع راست برد و با تعویض ابوالفضل جلالی از جعفر سلمانی خواست در پست تخصصی اش بازی کند که این تغییر موجب گلزنی مدافع چپ استقلال شد.

1877993
جعفر سلمانی که جز بازیکنان بی حاشیه استقلال بشمار می رود در پایان بازی قابی مشترک با رقیب خود ابوالفضل جلالی ثبت کرد که او هم در بازی با تراکتور یک گل تماشایی زد.

جعفر سلمانی با گلی که زد نشان داد، می تواند با همکاری با وینگر ضلع موافق وارد باکس جریمه حریف شود و با شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی بیازماید. او در بازی های قبلی هم فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد که از دست داد. اما به نظر با این گل حالا جعفر سلمانی با اعتماد به نفس بیشتری در ترکیب تیم استقلال به میدان آمد و بالطبع باز هم دوست دارد، شانس خود را برای گل زنی آزمایش کند.

دیدگاه‌ها