کد خبر : 1938854 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 11:23 | 47K بازدید | 16 دیدگاه

تورنمنت کافا، گروه ایران هم چهار تیمی می شود

ممکن است در تورنمنت کافا یک تیم به گروه ایران اضافه شود.

تورنمنت کافا، گروه ایران هم چهار تیمی می شود

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آسیا مرکزی برای اولین بار تصمیم گرفته تورنمنت کافا را در فیفا دی خرداد ماه با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان کشورهای عضو برگزار کند. البته به منظور بالا رفتن سطح کیفی بازی‌ها مدیران کافا از چند تیم غیر عضو هم برای حضور در بازی‌ها دعوت کردند که عمان این دعوت را قبول کرد اما روس ها آن را نپذیرفتند.

قرعه کشی بازی‌ها انجام شده و ایران در گروه افغانستان و قرقیزستان قرار گرفته است. از آنجایی که تیم ملی با صعود از ایران گروه شانس رویارویی با تیم های خوبی چون عمان و ازبکستان را به دست می‌آورد با حضور در این تورنمنت موافقت کرده است و از سویی حمید مطهری، یکی از مربیان تیم ملی در بازدیدی که از شهر بیشکک داشت، متوجه شد که زمین بازی‌ها چمن طبیعی است و شرایط خوبی برای میزبانی از تیم ملی در قرقیزستان مهیا است.

اما تازه ترین خبر در مورد کافا؛ ممکن است یک تیم میهمان و احتمالا آفریقایی به گروه ایران اضافه می شود تا بازی‌ها در گروه الف هم با حضور 4 تیم برگزار شود. کافا خرداد ماه و در روزهای فیفا برگزار می شود و بعد از بازی های حذفی اسامی تیم ملی برای حضور در اردوی آماده سازی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها