کد خبر : 1938861 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 11:51 | 22.3K بازدید | 8 دیدگاه

تمرکزمان روی جام حذفی است

عبدی: دل‌مان برای رفتن روی سکو تنگ شده بود

مهاجم جوان پرسپوليس از تمرکز تیمش برای دستیابی به دومین عنوان قهرمانی در این فصل خبر می‌دهد.

عبدی: دل‌مان برای رفتن روی سکو تنگ شده بود

به گزارش “ورزش سه”، مهدی عبدی قهرمانی لیگ برتر را یک اتفاق فوق‌العاده برای تیمش می‌داند و مدعی است تلاش خواهند کرد طی ۱۰ روز آینده یک عنوان دیگر را به خود اختصاص دهند.

عبدی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر می‌گوید: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه حمایت‌ها و تلاش بازیکنان و کادرفنی و مدیریت منتهی به قهرمانی شد. قطعا یکی از باارزش‌ترین عنوان‌ها طی سالیان اخیر محسوب می‌شود. رقبای سرسختی داشتیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در شهرم قهرمان شدم و باید تشکر ویژه‌ای هم از قائمشهری‌های عزیز و همچنین هوادارانی که از کیلومترها دورتر آمده بودند تا حامی تیم ما باشند داشته باشم. یک جو فوق‌العاده را شاهد بودیم و با حمایت هواداران موفق به انجام این ماموریت شدیم.

عبدی درباره عدم تبریک ساپینتو و بحث‌هایی که در اینباره شکل گرفته نیز گفت: تیم قهرمان شده و هواداران ما هم به چیزی که استعفای آن را داشتند رسیدند. آقای گل‌محمدی شایستگی خود را به بهترین شکل نشان دادند و مشخص شد چه مربی توانمند و فوق‌العاده‌ای است. ایشان احترام تمام جامعه فوتبال را در اختیار دارد و برای او واقعا خوشحالم که نتیجه تلاش و برتری تاکتیکی خود را با دستیابی به قهرمانی نشان داد. قهرمانی در لیگ سخت است و آقای گل‌محمدی یک مدال و جام دیگر به کارنامه خود اضافه کرده و تلاش خواهیم کرد در جام حذفی نیز قهرمان شویم تا فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

عبدی درباره تقابل احتمالی در فینال با استقلال گفت: هنوز یک بازی دیگر مانده است. هوادار تیم خوبی است و قطعا با برنامه ویژه‌ای مقابل ما قرار خواهد گرفت. نساجی هم قطعا تیم متفاوتی خواهد بود که برای تکرار قهرمانی فصل گذشته انگیزه و انرژی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. کار قطعا سخت است اما ما از امروز بالاترین توان و انگیزه خودمان را به کار خواهیم گرفت.

مهاجم جوان پرسپوليس که چهارمین قهرمانی خود را با این تیم کسب کرده، درباره آن گفت: واقعا حس خوبی است. چهار بار قهرمان شده‌ام و باز هم برای آن تلاش خواهیم کرد. فصل گذشته نشد و واقعا دل‌مان برای رفتن روی سکو و دیدن خوشحالی مردم تنگ شده بود. امیدوارم بتوانیم از بعد ورزشی بار دیگر به بهترین شکل وظیفه خودمان را انجام دهیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

دیدگاه‌ها