کد خبر : 1938886 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 13:25 | 26.8K بازدید | 43 دیدگاه

حمایت اسطوره لیورپول از سیتی: سه‌گانه می‌گیرند!

جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، معتقد است که منچسترسیتی این فصل فاتح سه‌گانه خواهد شد.

حمایت اسطوره لیورپول از سیتی: سه‌گانه می‌گیرند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پیش از برگزاری بازی این هفته برابر چلسی و به لطف باخت آرسنال برابر ناتینگهام فارست قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. 

این سومین قهرمانی متوالی شاگردان پپ گواردیولا در لیگ برتر انگلیس است و حالا آنها نام‌شان را در تاریخ این باشگاه و همچنین این رقابت‌ها برای همیشه جاودانه کردند. 

این قهرمانی در حالی به سیتی رسید که آنها شانس قهرمانی در جام حذفی انگلیس با حضور در دیدار فینال برابر منچستریونایتد و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با حضور در فینال برابر اینتر را دارند. 

کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آنها فاتح سه‌گانه خواهند شد. آن‌ها مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان در دیدار برابر اینتر هستند و این موضوع درباره بازی فینال جام حذفی انگلیس برابر منچستریونایتد هم صدق می‌کند. 

1876770

باید دید که آیا آن‌ها می‌توانند به این موفقیت‌ها هم دست پیدا کنند یا خیر اما من احساس می‌کنم که آن‌ها در طول چند فصل گذشته هر بار در حالی ماه آوریل یا می را آغاز کرده‌اند که شانس فتح سه‌گانه را داشته‌اند.»

او با اشاره به نقش مهم گواردیولا در بالا بردن سطح بازی لیگ برتر گفت: «تنها نگرانی برای سایر تیم‌های لیگ این است که تنها فصلی که سیتی قهرمان نشد، لیورپول این جام را به دست آورد و مجبور شد برای فتح این جام 26 پیروزی و یک تساوی در 27 بازی به دست آورد. 

استاندارد این لیگ توسط پپ گواردیولا بسیار بالا رفته است. مسئله فقط منچسترسیتی نیست. آن‌ها نمی‌توانستند با سرمربی دیگری به چنین آمار درخشانی دست پیدا کنند. من فکر می‌کنم ما در حال تماشای یکی از بهترین سرمربیان تاریخ هستیم و از نظر من، او بزرگترین تفاوت ممکن را در سیتی رقم زده است.»

دیدگاه‌ها