کد خبر : 1938903 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 14:50 | 57.7K بازدید | 12 دیدگاه

با چراغ سبز به پیشنهاد تمدید سیتی

چرخش 180 درجه‌ای: گوندوگان به بارسا پشت کرد

ستاره آلمانی سیتی پیشنهاد جدید منچسترسیتی را قبول خواهد کرد و به این ترتیب انتقال او به بارسا منتفی خواهد بود.

چرخش 180 درجه‌ای: گوندوگان به بارسا پشت کرد

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد ایلکای گوندوگان با سیتی دیگر چیزی باقی نمانده و او در پایان فصل می‌تواند جدا شود. بارسلونا سخت خواهان به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی است و نشریات کاتالونیا حتی از مذاکرات مثبت بارسا و این بازیکن خبر داده‌اند، ولی به نظر نمی‌رسد که سیتی و پپ گواردیولا به این راحتی‌ها قید گوندوگان را بزنند.

1875923

سیتی پیشنهاد تمدید قراردادی به ستاره آلمانی داده بود که مورد موافقت او قرار نگرفت و به همین دلیل با بارسا وارد مذاکره شد. نه دستمزد پیشنهادی سیتی در حد بارسلونا بود و نه مدت زمان قرارداد، اما طبق ادعای فابریتزیو رومانو، سیتی پس از درخشش گوندوگان در یکی دو ماه اخیر، پیشنهاد جدیدی به او ارائه داده که از لحاظ دستمزد برابر با پیشنهاد بارسلوناست و مدت زمان آن نیز یک سال با بند تمدید تا 2025 است.

1875313

رومانو ادعا کرده است که گوندوگان به پیشنهاد جدید سیتی چراغ سبز نشان داده و هر چند هنوز پاسخ قطعی نداده ولی حالا احتمال ماندنی شدن او بسیار بالاست. پیش از این گفته می‌شد گوندوگان پیشنهاد قرارداد دو ساله با بند تمدید تا 2026 بارسا را قبول کرده ولی گویا با چرخشی 180 درجه‌ای در سیتی ماندنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها