کد خبر : 1938907 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 14:55 | 56.2K بازدید | 10 دیدگاه

طارمی اسپورتینگ را تشویق می‌کند!

مهاجم ایرانی پورتو و هم‌تیمی‌هایش امیدوار به پیروزی اسپورتینگ در مسابقه امشب هستند.

طارمی اسپورتینگ را تشویق می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو شب گذشته با نمایش فوق‌العاده مهدی طارمی توانست چهار بر دو فامالیکائو را شکست دهد و ضمن تثبیت حضورش در جایگاه دوم جدول، در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال به یک امتیازی بنفیکای صدرنشین برسد ولی آنها برای رسیدن به قهرمانی چشم به بازی امشب این تیم دارند.

یاران طارمی که یک مسابقه دیگر در لیگ برتر پرتغال پیش رو دارند و هفته آینده باید مقابل ویتوریا گیماریش قرار بگیرند، برای رسیدن به قهرمانی چشم به عدم نتیجه‌گیری بنفیکا در دیدار امشب دارند و امیدوار هستند صدرنشین این رقابت‌ها در جدال برابر اسپورتینگ لیسبون امتیاز از دست بدهد تا سرنوشت تیم قهرمان به هفته آخر بکشد.

1878073

در حال حاضر بنفیکا با ۸۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر پرتغال است و یک امتیاز بیشتر و یک مسابقه کمتر نسبت به یاران طارمی دارد، اما پیروزی در دیدار امشب برابر اسپورتینگ لیسبون منجر به قهرمانی آنها خواهد شد و امیدهای پورتو را از بین می‌برد. ولی تساوی یا شکست آنها، بازی هفته پایانی را سرنوشت‌ساز می‌کند.

تیم فوتبال بنفیکا از ساعت ۲۳ امشب در یک رقابت سخت در ورزشگاه ژوزه آلوالاده مهمان اسپورتینگ لیسبون رده چهارمی است؛ مسابقه‌ای که در دور رفت با تساوی دو بر دو همراه بود و یاران طارمی امیدوار به تکرار آن در جدال امشب هستند.

دیدگاه‌ها