کد خبر : 1938912 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 15:23 | 58.8K بازدید | 50 دیدگاه

چرا پیکان به آزادی رفت و هوادار به دستگردی؟

پاسخ ابراهیم شکوری به پرسش مهم درباره پرسپولیس

قائم مقام باشگاه پیکان در پی برگزاری بازی هوادار و پرسپولیس در دستگردی، درباره میزبانی از قهرمان لیگ در آزادی توضیح داد.

پاسخ ابراهیم شکوری به پرسش مهم درباره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر برگزاری دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین، انتقادهایی متوجه باشگاه پیکان شده که با این شرایط چطور بازی این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد؟

امروز در حاشیه رونمایی از سامانه آنلاین آموزشی فدراسیون فوتبال این مسئله مورد پرسش از ابراهیم شکوری، قائم‌مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان، قرار گرفت. او که علاقه‌ای به صحبت در این باره نداشت، گفت: «آن بازی تمام شد. برگزاری بازی‌های بزرگ و کلیه بازی‌ها باشگاه‌ها قسمتی از کار هستند. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، شورای تامین و چندین نهاد و سازمان دیگر باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند. از عهده یک نفر خارج است. به خصوص در بازی‌هایی که حساس می‌شود. این موضوع تمام شده، دوستانی که بازی دارند صحبت کنند بهتر است.»

از شکوری سوال شد که آیا باشگاه پیکان در این خصوص کمی نرمش به خرج نداده؟ او پاسخ داد: «ما نامه اول را خیلی شفاف زدیم... این مسئله تمام شده و بهتر است درموردش صحبت نکنیم. ولی همه چیز مشخص بود.»

دیدگاه‌ها