کد خبر : 1938935 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 17:37 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

طیبی و اولادقباد دوباره جام می‌خواهند؛

یک فینال دیگر در انتظار ستاره‌های ایرانی

پالما با دو فوتسالیست ایرانی خود به صدرنشینی در دور اول لیگا ناسیونال اسپانیا رسید.

یک فینال دیگر در انتظار ستاره‌های ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی‌اُم و پایانی لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا برگزار شد که تیم پالما در حالی با بهره‌مندی از حسین طیبی و مسلم اولادقباد در آخرین بازی دور نخست این رقابت‌ها به مصاف کارتاگنا رده سومی رفت و در نهایت توانست با صدرنشینی کارش را تمام کند.

یاران طیبی و اولادقباد علی‌رغم شکست سه بر صفر در دیدار خارج از خانه مقابل کارتاگنا و البته شکست بارسلونا در مسابقه همزمان مقابل اینتر موویستار، ۶۵ امتیازی ماندند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی اناری‌ها در صدر جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار گرفتند تا قرعه خوبی در دور حذفی نصیب‌شان شود.

1878108

تیم فوتسال پالما که اخیرا با درخشش حسین طیبی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد، پس از صدرنشینی در دور اول لیگا ناسیونال، باید در دور یک‌چهارم نهایی پلی‌آف به مصاف نویا، تیم هشتم جدول برود و بعد از آن هم برابر برنده تیم‌های خاین و ال‌پوزو مایورکا قرار می‌گیرد.

یاران طیبی و اولادقباد با صدرنشینی در لیگا ناسیونال، شرایط بهتری نسبت به بارسلونا برای رسیدن به بازی فینال این رقابت‌ها دارند و امیدوار هستند با عبور از سد نویا و در ادامه برنده بازی تیم‌های چهارم و پنجم جدول، راهی فینال شوند و به دو گانه در فصل ۲۳-۲۰۲۲ دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها