کد خبر : 1938942 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 18:15 | 25.6K بازدید | 15 دیدگاه

تبریک یونایتد به دخیا برای دستکش طلایی: تو بهترینی!

داوید دخیا به عنوان برنده دستکش طلایی لیگ برتر معرفی شد تا سیل تبریک از جانب هم‌تیمی‌هایش به سمت او سرازیر شود.

تبریک یونایتد به دخیا برای دستکش طلایی: تو بهترینی!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر 17 کلین‌شیت داشته است. او در جریان برد یک بر صفر برابر بورنموث، بار دیگر دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا از نظر ریاضی هیچکدام از رقبا امکان رسیدن به رکورد او را نداشته باشند.

یونایتد با تک گل آکروباتیک کاسمیرو بر بورنموث غلبه کرد تا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد. دخیا در این مسابقه چند واکنش خوب داشت، به ویژه تک به تک با کایفر مور را در دقایق پایانی گرفت تا نقشی کلیدی در پیروزی شیاطین سرخ ایفا کند.

بعد از بردن عنوان دستکش طلایی با 17 کلین‌شیت، دخیا عکسی روی اینستاگرامش گذاشت و زیر آن نوشت 17 و یک مدال طلا هم کنارش گذاشت. هم‌تیمی‌هایش هم با کامنت‌های فراوان از او حمایت کردند.

1878131

کاسمیرو نوشت: «بهترین»، برونو فرناندز اموجی تاج و هری مگوایر سه تا اموجی دست زدن برای دخیا گذاشتند. ویکتور لیندلوف عکس خودش و لوک شاو را در کنار دروازه‌بان یونایتد استوری کرد و نوشت: «این آدم. داداش، تبریک بابت دستکش طلایی.»

موقعیت دخیا در یونایتد اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باشگاه در حال مذاکره با او است تا قراردادش را تمدید کند اما امیدوار است این سنگربان اسپانیایی حاضر شود با دستمزد کمتری در یونایتد بماند. از سوی دیگر، معلوم نیست که او بعد از تابستان همچنان گزینه شماره یک اریک تن‌هاخ برای دروازه منچستری‌ها باشد.

دیدگاه‌ها