کد خبر : 1938949 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 18:58 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

تیفوسی‌های میلان بازی با یووه را بایکوت کردند

گروه‌های رسمی هوادار میلان اعلام کردند، بازی حساس هفته آینده برابر یوونتوس را بایکوت می‌کنند. آنها به قیمت بلیت‌های مسابقات اعتراض دارند.

تیفوسی‌های میلان بازی با یووه را بایکوت کردند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار میلان برابر یووه یکشنبه آینده در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار خواهد شد. این مسابقه نبردی حساس برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود و اگر فردا یووه با کسر 12 امتیاز جریمه شود و از رتبه دوم به هشتم سقوط کند، حساسیت آن بازی بیشتر هم خواهد شد.

با وجود اینکه مسابقه با یوونتوس می‌تواند نقطه عطفی در این فصل میلان باشد و سرنوشت این تیم برای رقابت‌های اروپایی فصل بعد را مشخص کند، افراطی‌های باشگاه درون ورزشگاه همراه آنها نخواهند بود.

گروه‌های «کوروا سود» و «اتحادیه باشگاه‌های میلان» با هم بیانیه مشترکی داده‌اند و تایید کرده‌اند در این بازی در ورزشگاه نخواهند بود و بقیه هواداران را هم تشویق کرده‌اند که آنها نیز بازی را بایکوت کنند.

1878151

انتقاد دوآتشه‌های میلان به قیمت بلیت بازی‌های خارج از خانه است که هشتاد یورو تعیین شده است. آنها همچنین به نحوه بلیت‌فروشی بازی‌ها در ورزشگاه آلیانتس اعتراض دارند.

البته این بار اولی نیست که بازی‌های برگزار شده در آلیانتس بایکوت می‌شوند. هواداران چند باشگاه دیگر از جمله فیورنتینا هم مسابقه برگزار شده در زمین یووه را تحریم کرده‌اند و دلیلش هم این بوده که برای خریدن بلیت آنلاین، باید در سایت رسمی یوونتوس ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ها