کد خبر : 1938970 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 20:29 | 23.9K بازدید | 15 دیدگاه

گلی که دورتموند را قهرمان بوندس‌لیگا می‌کند (عکس)

دورتموند با گل سباستین هالر در بازی مقابل آگزبورگ با نتیجه 1-0 از حریفش پیش افتاد.

گلی که دورتموند را قهرمان بوندس‌لیگا می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی هفته سی و سوم بوندسلیگا در ورزشگاه آگزبورگ به میدان رفته و با نتیجه 1-0 در نیمه دوم از حریف پیش افتاده است.

برخلاف نیمه اول که تلاش دورتموند برای گلزنی ناکام مانده بود، بالاخره سباستین هالر موفق شد در نیمه دوم نتیجه بازی را تغییر بدهد.

هالر که در نیمه اول یک فرصت عالی گلزنی را با مهار دروازه‌بان حریف از دست داد، در دقیقه 5۹ با فرصت طلبی نام خود را به عنوان اولین گلزن این بازی ثبت کرد.

1878197

دونیل مالن، یکی از بهترین گلزنان این فصل دورتموند امشب در نقش گل‌ساز بازی کرد و پاس او از سمت راست محوطه جریمه به مقصد هالر بنیان‌گذار تغییر نتیجه بازی بود.

ارسال مالن را مدافع آگزبورگ کنترل کرد و سعی بر مهار آن داشت که هالر با فرصت طلبی فاصله‌ای که بین توپ و بازیکن حریف ایجاد شده بود را، دید و پس از یک قدم به سمت راست همراه توپ با ضربه زمینی پای راست به زاویه مخالف دروازه توماس کوبک را باز کرد.

هالر با این گل به آمار 7 گل زده در فصل بوندسلیگا دست پیدا کرد. او همچنین این فصل 3 پاس گل هم ارسال کرده است. این گلزنی به دورتموند فرصت می‌دهد که برای کسب 3 امتیاز این بازی و صعود به صدرجدول رده‌بندی با عبور از بایرن مونیخ، امیدوار باشد.

1878198

دیدگاه‌ها