کد خبر : 1939002 | 01 خرداد 1402 ساعت 00:10 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

داماش و کیان سام بابل در پلی آف صعود و سقوط؛

بهشت و جهنم: هفته متفاوت شمالی‌ها در لیگ دو

آخرین هفته مسابقات لیگ دسته دوم با صعود داماش و کیان سام بابل به پلی آف خاتمه یافت.

بهشت و جهنم: هفته متفاوت شمالی‌ها در لیگ دو

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار بود مسابقات هفته 26 رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته دوم چند هفته پیش برگزار شود، اما به دلیل حضور مقداد اکبرخواه بازیکن نیم فصل اول داماش در ترکیب شهید قندی مقابل آبی‌پوشان گیلانی و عدم رضایت‌نامه داماشی‌ها، مسابقات هفته پایانی به تعویق افتاد و در نهایت حکم کمیته انضباطی به سود داماش اعلام شد و آنها سه بر صفر برنده اعلام شدند.

1878280
نتایج پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه دوم.

در همین راستا امروز بازی‌های هفته پایانی برگزار شد و در شرایطی که نفت و گاز گچساران از چند هفته پیش صعودش به رقابت‌های لیگ دسته اول قطعی شده بود، دو تیم داماش و رزکان به ترتیب میان کیان سام بابل و شاهین بوشهر به برتری دست یافتند، اما این شاگردان فرشاد پیوس بودند که درنهایت به واسطه داشتن یک امتیاز بیشتر نسبت به رزکانی‌ها، توانستند جواز صعود به مرحله پلی آف برای بازی مقابل فولاد نوین اهواز را بگیرند.

1878281
جدول پایانی مسابقات لیگ دسته دوم گروه دوم که با صعود مستقیم نفت و گاز گچساران به دسته اول خاتمه یافت. همچنین داماش به پلی آف صعود رفت و با فولاد نوین اهواز بازی می‌کند و کیان سام بابل هم به پلی آف سقوط که باید به مصاف ویستاتوربین برود. مس نوین کرمان هم چند هفته پیش سقوطش در سال سیاه باشگاه کرمانی به لیگ دسته سوم قطعی شده بود.

در پایین جدول گروه دوم لیگ دسته دوم هم 4 تیم کیان سام بابل، شاهین بوشهر، شهرداری بندرعباس و نیروی زمینی برای نیفتادن و نرفتن به پلی آف سقوط تلاش می‌‍کردند، که با توجه به شکست 3 بر 1 کیان سام بابل مقابل رزکان کرج، این بابلی‌ها بودند که به مرحله پلی آف رفتند و برای حضور دوباره در مسابقات لیگ دسته دوم باید به مصاف ویستاتوربین بروند و این تیم را شکست بدهند.

1878279
جدول نهایی گروه اول لیگ دسته دوم که چند هفته پیش پرونده این گروه با صعود مستقیم مس سونگون به لیگ دسته اول، رسیدن فولاد نوین به پلی آف صعود و درنهایت حضور ویستاتوربین در پلی آف سقوط به دسته سوم بسته شده بود.

دیدگاه‌ها