کد خبر : 1939003 | 01 خرداد 1402 ساعت 00:18 | 11.7K بازدید | 10 دیدگاه

پیروزی دشوار در خانه حریف قعر جدولی

اوسر ۱-۲ پی‌اس‌جی: پاریس آماده جشن قهرمانی

پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی 2-1 مقابل اوسر در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ یک فرانسه قرار گرفت.

اوسر ۱-۲ پی‌اس‌جی: پاریس آماده جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی هفته سی‌و‌ششم لیگ یک فرانسه میهمان اوسر بود و موفق شد این تیم را نتیجه 2-1 شکست دهد. شاگردان کریستوف گالتیه با کسب این برد در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات تقریبا قهرمانی خود را قطعی کردند.

ویدئو: 301447

پاریس کار را هجومی شروع کرد و موفق شد زیر 10 دقیقه 2 گل به اوسر بزند؛ کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی پاریس زننده هر 2 گل بود تا به صدر جدول گلزنان لیگ یک فرانسه برگردد.

فابین رویز در دقیقه 6 با یک پاس در عمق امباپه را داخل محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد. ستاره پی‌اس‌جی با یک حرکت تکنیکی زیبا دو مدافع حریف را از پیش رو برداشته و یک ضربه کات‌دار به گوشه دروازه اوسر فرستاد تا نتیجه را 1-0 کند.

1878282
1878285

روی یک توپ‌گیری در میانه میدان لیونل مسی توپ را پشت محوطه جریمه به امباپه رساند تا این بازیکن در دقیقه 8 با شوت کات‌داری دیگر دروازه میزبان را باز کرده و اختلاف را به دو گل برساند.

1878286

راولوسون در دقیقعه 38 با یک والی زیبا شانس این را داشت تا دروازه پاریس را باز کند اما ضربه او با وجود عبور از کنار دستان دوناروما به تیر دروازه برخورد کرد. پاریس در دقایق پایانی دوباره برتری خود را به حریف دیکته کرد تا با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

1878284

نیمه دوم با بازی تهاجمی میزبان شروع شد و این تیم در دقیقه 50 توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این گل را سینایوکو روی پاس دا کاستا به ثمر رساند تا زنگ خطر برای شاگردان گالتیه به صدا در بیاید.

1878283

پاریس کم کم دوباره جلو کشید و در دقیقه 58 روی پاس مسی و ضربه امباپه در موقعیت تک به تک می‌توانست به گل سوم برسد اما درخشش دروازه‌بان اوسر مانع از این کار شد.

در دقایق پایانی تیم میزبان با حمایت قابل توجه هواداران خود دوباره چهره‌ای تهاجمی به خود گرفت تا گل تساوی را به ثمر برساند با این وجود با درخشش جانلوئیجی دوناروما این اتفاق رخ نداد و پاریس با کنترل دقایق باقی مانده توانست با برتری 2-1 به کار خود پایان دهد. شاگردان گالتیه با 6 امتیاز بیشتر نسبت به لانس در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات قهرمانی خود را تقریبا قطعی کردند.

دیدگاه‌ها