کد خبر : 1939013 | 01 خرداد 1402 ساعت 07:30 | 17.4K بازدید | 6 دیدگاه

تلاش پرسپولیس برای اولین کلین شیت حذفی

سرخ‌ها در سه بازی قبلی جام حذفی پنج گل دریافت کرده‌اند.

تلاش پرسپولیس برای اولین کلین شیت حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل با دریافت ۱۳ گل از سی مسابقه و ثبت هجده کلین شیت توسط علیرضا بیرانوند بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم را از آن خود کرد.

با این حال ماجراجویی پرسپولیس در این فصل بعد از بالا بردن جام قهرمانی لیگ نیز ادامه دارد و این تیم در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف هوادار تهران برود.

پرسپولیس در مرحله نخست جام حذفی با تیم دسته اولی ون پارس رو به رو شد اما خلاف تصور کار قرمزها مقابل این تیم اصفهانی گره خورد و پرسپولیس در طول بازی دو بار عقب افتاد و با تساوی کشاندن بازی، در پنالتی‌ها به لطف سیوهای بیرانوند به یک هشتم صعود کرد.

1876425

پرسپولیس در مرحله بعد با سخت‌ترین قرعه ممکن رو به رو شد و در اصفهان به مصاف سپاهان رفت که این تیم را در یک بازی فراموش نشدنی با نتیجه چهار بر دو شکست داد. سرخ‌ها در یک چهارم نهایی نیز با تیم سرسختی رو به رو شدند و در تهران با نتیجه دو بر یک گل گهر را از پیش رو برداشتند.

سرخ‌ها برخلاف لیگ آمار گل خورده خوبی در حذفی ندارند و تا به حال موفق به ثبت کلین شیت در این جام نشده‌اند. حالا علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند با کلین شیت مقابل هوادار سبب صعود تیمش به فینال شود. جالب اینکه بیرو در دو دیدار رفت و برگشت مقابل این تیم تهرانی دروازه خود را باز شده دید.

دیدگاه‌ها