کد خبر : 1939046 | 01 خرداد 1402 ساعت 09:56 | 55.3K بازدید | 11 دیدگاه

همه کنار تو هستیم

علیه نژادپرستی: دنیای فوتبال پشت ستاره رئال

بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.

علیه نژادپرستی: دنیای فوتبال پشت ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه مستایا مهمان والنسیا بود و با یک گل شکست خورد اما این باخت چندان مورد توجه بازیکنان و هواداران این تیم قرار نگرفت. 

توهین‌های نژادپرستانه و شعارهای زشت هواداران تیم میزبان علیه وینیسیوس جونیور از همان لحظات اول بازی و حتی پیش از ورود بازیکنان به زمین باعث شد که او به شدت عصبانی و ناراحت شود. 

انتشار تصاویر مربوط به اشک ریختن این بازیکن در زمین بسیاری را تحت تاثیر قرار داد و با این که او حتی یکی از توهین کنندگان را شناسایی کرد اما اتفاقی خاصی رخ نداد و در نهایت او لحظاتی بعد به دلیل درگیری با بازیکن حریف اخراج شد. 

کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی در نشست خبری به این وضعیت اعتراض کرد و با انتشار تصویری از خودش و این بازیکن در اینستاگرامش هم از لالیگا خواست که برای پایان این شرایط کاری کند. 

1878366

فدریکو والورده پس از پایان بازی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما با هم به این باشگاه آمدیم و تا پایان می‌جنگیم. همانطور که در بازی به تو گفتم، دوست داشتم گلی بزنم تا تو را در آغوش بگیرم و آن را به تو تقدیم کنم چون این این سبک من برای همراهی تو و دفاع از تو در زمین است.»

رودریگو گوئس، دنی کارواخال، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا و دیگر بازیکنان رئال مادرید هم نیز همگی با انتشار تصویر وینیسیوس در صفحه اینستاگرام‌شان از او حمایت کردند. 

ریس جیمز، اشرف حکیمی و کیلیان امباپه هم بازیکنان دیگری بودند که با بازنشر پست این ستاره برزیلی حمایت‌شان را از او ابراز کردند و نوشتند: «تو تنها نیستی، ما با تو هستیم و حمایتت می‎‌کنیم.»

1878367

الخاندرو بالده، بازیکن بارسلونا، هم پس از انتشار پست وینیسیوس به این رقیب برزیلی ابراز احساسات کرد و چند قلب برای او گذاشت تا همدردی و همراهی‌اش را به این شکل ابراز کرده باشد.

دیدگاه‌ها