کد خبر : 1939053 | 01 خرداد 1402 ساعت 10:18 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیم سقوط کننده با مربی اش ادامه می دهد

نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیم سقوط کننده به لیگ یک لقب گرفته است و فصل آینده در جمع تیم های لیگ برتری حضور نخواهد داشت.

تیم سقوط کننده با مربی اش ادامه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که نفت مسجد سلیمان با رضا مهاجری شروع و با اشکش به کار خود پایان داد از 30 بازی 2 امتیاز به دست آورد و با حضور در رده انتهایی جدول به کار پایان داد. نفت مسجد سلیمان در سازمان دفاع اصلی تیم خوبی نبود و با 59 گل خورده بیشترین گل خورده را در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر داشت.

شواهد در مسجد سلیمان نشان می‌دهد، نفت مسجد سلیمان با اشکش در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ادامه می‌دهد و بدون شک به دنبال این است که بازگشت زودهنگامی به بازی‌های لیگ برتر داشته باشد. خب اتخاذ این تصمیم هم طبیعی است، به این خاطر که اشکش مربی تیم استقلال ملاثانی در لیگ یک بوده و با این تیم کم بضاعت در لیگ یک خوب نتیجه گرفته بود. او رکوردار نباختن در بازی‌ها بود و شاید اگر تیم شرایط مالی خوبی می داشت، حتی می‌توانست به لیگ برتر صعود کند.

یکی از نکات مهمی که ضریب موفقیت تیم های نفتی را در لیگ یک بیشتر می‌کند، این است که وزارت نفت بر اساس مصوبه مجلس می‌تواند برای تیم‌های فوتبال در لیگ یک ردیف بودجه مشخصی مصوب کند اما به محض صعود به لیگ برتر قانون به آنها اجازه هزینه را نمی‌دهد و اینجاست که به منظور رساندن بودجه به تیم باید قانون را دور  بزنند! اینکه این بودجه را در قالب کمک‌های فرهنگی به وزارت ورزش و جوانان بدهند و در ادامه این بودجه در اختیار اداره کل استان قرار می‌گیرد و تا به باشگاه برسد، فصل تمام و تیم هم به دسته پایین تر سقوط می‌کند. این اتفاقی است که نه تنها برای نفت مسجد سلیمان بلکه برای دیگر تیم‌های نفتی از جمله پارس جنوبی هم تکرار شده است.

دیدگاه‌ها