کد خبر : 1939066 | 01 خرداد 1402 ساعت 11:10 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

قرار نیست روی تشک بروم و کار فنی کنم

اولین صحبت‌های بنا بعد از بازگشت به کشتی

محمد بنا می‌گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.

اولین صحبت‌های بنا بعد از بازگشت به کشتی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که محمد بنا با حضور در فدراسیون کشتی حکم مشاور رییس فدراسیون را از علیرضا دبیر دریافت کرد. 
با اینکه از دیروز اهدای این حکم به شکل های مختلف تفسیر شده، اما بنا می‌گوید دیگر قرار نیست در کارهای فنی دخالت کند و حوزه فعالیتش در دفتر رییس فدراسیون است. 
بنا در اولین مصاحبه بعد از بازگشت به فدراسیون کشتی گفت: خیلی خوشحالم که بعد از 7، 8 ماه دوری دوباره به فدراسیون کشتی آمدم. الان در قسمتی نشستم که آن زمان هنوز درست نشده بود. در این مدت علیرضا دبیر کارهای بزرگی انجام داده که همه آن ها به نفع کشتی است. 

وی افزود: خوشحالم به شکل دیگری در کنار کشتی هستم و به لطف آفای دبیر به عنوان مشاور در هر حوزه ای که تشخیص بدهند، کمک می‌کنم. البته دیگر من کارم روی تشک و کار فنی نیست. اینجا خانه خودم است و نرفته بودم که برگردم. فقط یک مدت مرخصی گرفته بودم. 
آقای خاص کشتی ایران در پایان گفت: امروز بچه‌ها و مربیان را دیدم. کاری که من دارم بیشتر در دفتر فدراسیون کشتی و دفتر ریاست است و در کنار علیرضا دبیر هستم. انشالله در دوره بعدی هم بعد از انتخابات ایشان به کارشان ادامه دهند. درست است دبیر برای من حکم مشاور زده، اما خودش بزرگ و مدیریتش قوی است.

دیدگاه‌ها