کد خبر : 1939100 | 01 خرداد 1402 ساعت 14:10 | 54K بازدید | 23 دیدگاه

حمله به جای دلجویی

گزارش عجیب روزنامه والنسیا علیه وینیسیوس (عکس)

روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.

گزارش عجیب روزنامه والنسیا علیه وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در حالی در چارچوب هفته 35 لالیگای اسپانیا در خانه والنسیا تن به شکست 1-0 داد که این بازی تحت‌الشعاع توهین‌های نژادی هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور قرار گرفت. بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی؛ هواداران والنسیا هنگام ورود اتوبوس تیم رئال مادرید به ورزشگاه مستایا شعارهای نژادپرستانه‌ای را علیه بال 22 ساله رئال سر دادند و این شعارها و توهین‌ها به این بازیکن نیز بارها در جریان بازی تکرار شد و از الفاظی همچون «میمون» و «احمق» برای خطاب قرار دادن او استفاده کردند. 

1878411

در صحنه‌ای از بازی حتی هواداران والنسیا به این بازیکن گفتند «وینیسیوس، برو بمیر!» که همین باعث شد تا بال برزیلی رئال مادرید در زمین گریه کند که هم‌تیمی‌هایش سعی کردند به او دلداری بدهند.

وینی در دقایق پایانی این بازی به دلیل ضربه زدن به هوگو دورو از زمین بازی اخراج شد و هنگام ترک زمین رو به سکوهای مستایا عدد 2 را نشان داد که اشاره به خطر سقوط والنسیا به دسته دوم داشت.

وینیسیوس در پایان بازی با انتشار متنی به شدت از لالیگا و کشور اسپانیا به خاطر محکوم نکردن نژادپرستان گلایه کرد و بسیاری از شخصیت های مهم دنیا نیز از او حمایت کردند. کارلو آنچلوتی، مربی رئال، نیز به شدت از هواداران والنسیا انتقاد کرد.

1878410

در عوض روزنامه سوپردپورته نه تنها از وینی دلجویی نکرده بلکه تصویر او را روی جلد برده و تیتر زده: «آنچلوتی دروغ نگو، وینیسیوس تحریک نکن، مستایا متعلق به دسته اول است.»

همچنین در گزارشی که در این روزنامه به قلم رافا مارتین منتشر شده، وینیسیوس شخصیتی احمق، غیر قابل تحمل و کسی که هواداران تیم‌های رقیب را تحریک می‌کند، توصیف شده است: «این برزیلی خودش را رسوا کرد و اتفاقاً به رئال مادرید صدمه بزرگی زد، همان کاری که عملاً در تمام ورزشگاه‌های دیگر اسپانیا انجام داده است. او شخصیتی احمق و غیر قابل تحمل است که هواداران رقیب را تحریک می‌کند.»

1878239

او در انتقاد از کارلو آنچلوتی هم نوشت: «آنچه بیش از همه قابل توجه بود، بی ادبی آنچلوتی بود. این ایتالیایی توجهات را از بازی ضعیف تیمش منحرف کرد و با نژادپرست خواندن مستایا از حد خود فراتر رفت. او این کار را با دروغ و با اخلاق بد و متکبرانه انجام داد.» 

دیدگاه‌ها