کد خبر : 1939103 | 01 خرداد 1402 ساعت 14:25 | 75.6K بازدید | 32 دیدگاه

گزارش مارکا

محرومیت سنگین لالیگا در انتظار وینیسیوس

وینیسیوس به دلیل اخراج در بازی شب گذشته برابر والنسیا احتمالا سه بازی بعدی رئال را از دست خواهد داد.

محرومیت سنگین لالیگا در انتظار وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در مستایا برابر والنسیا یکی از تلخ‌ترین شب‌های فوتبالی خود را تجربه کرد. قبل از بازی او مورد توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا قرار گرفت و این توهین‌ها در طول بازی نیز ادامه داشت. سرانجام در یک صحنه وینیسیوس از کوره در رفت و به سکوهای پشت دروازه اشاره کرد و نشان داد که چه کسانی به او توهین می‌کنند. در دقایق پایانی نیز او به دلیل درگیری با هوگو دورو از زمین بازی اخراج شد. با دخالت VAR بود که دی‌بورگوس، داور بازی، وینی را با کارت قرمز جریمه کرد.

1878411

حواشی مربوط به توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس همچنان ادامه دارد. این کارت قرمز همچنین می‌تواند وینی را از ادامه فصل محروم کند. او طبق ادعای مارکا، قطعا به دلیل حرکت غیرورزشی و برخورد بدون توپ با بازیکن حریف، دو جلسه محروم خواهد شد اما اگر در گزارش داوری حرکت او خشونت‌آمیز قید شده باشد، این محرومیت می‌تواند به سه جلسه نیز افزایش یابد. تنها سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و وینی دیگر در ادامه فصل برای رئال به میدان نخواهد رفت.

1878272

همچنین طبق بند 130 قانون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، تعرض به بازیکن حریف در جریان توقف بازی، حتی اگر موجب مصدومیت نشود، می‌تواند محرومیتی چهار تا 12 جلسه‌ای به همراه داشته باشد. در این صورت وینی بازی‌های ابتدایی فصل بعد رئال را نیز از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها