کد خبر : 1939155 | 01 خرداد 1402 ساعت 17:20 | 170.7K بازدید | 102 دیدگاه

وینی در فکر یک مصاحبه تهدیدآمیز

تصمیم جدی وینیسیوس برای ترک رئال مادرید

رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.

تصمیم جدی وینیسیوس برای ترک رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقاتی که در حاشیه و در جریان شکست 1-0 شب گذشته رئال مادرید مقابل والنسیا در مستایا رخ داد و وینسیوس جونیور مورد هدف توهین‌های نژادپرستانه شدید از سوی هواداران حریف قرار گرفت، سبب شد تا بسیاری از شخصیت‌های مهم فوتبالی از او دفاع کنند. امروز باشگاه رئال مادرید به این موضوع واکنش رسمی نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برای رسیدن به نتیجه لازم از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد. 

1878465

فلورنتینو پرز خود رسما با وینی ملاقات کرد تا از او دلجویی کند، با این حال در برزیل ادعا می‌کنند وینی با ادامه این روند از رئال جدا خواهد شد و به شکل جدی گزینه ترک رئال و رفتن به یک لیگ دیگر را بررسی خواهد کرد.

1878485

طبق ادعای "UOL"، وینی قصد دارد به زودی در مورد اتفاقات اخیر مصاحبه کند و در آن تهدید خواهد کرد که اگر فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا علیه نژادپرستی اقداماتی جدی انجام ندهند، فوتبال اسپانیا را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها